Skip to main content

kan iemand van het forum mij vertellen hoelang 1 week duurt bij KPN, dus 7 dagen hoelang is dat ?

Ja hoor, 

Vanaf dag één 0.00 t/m dag zeven 24.00.


Precies 168 uur.

Ergens iets geks?


Hoi @Dderksen ,

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had je eerst een ander account wat je verwijderd wilde hebben.

Ik doe een gok: Deze vraag heeft te maken met het uitstellen van glasvezel de hele tijd?

 


Ja hoor, 

Vanaf dag één 0.00 t/m dag zeven 24.00.

Fout


Precies 168 uur.

Ergens iets geks?

Fout 


6 jaar dan @Dderksen 😅?


6 jaar dan @Dderksen 😅?

Hoe kom je op zes jaar


Misschien wat overdreven, maar je zit al wel een jaar of 3 te wachten geloof ik toch?


Zinloos topic.

Zeg gewoon wat er is of houd op.

Hier kan een kpn moderator ook niks mee. En gebeurd er dus nog steeds niks.

En als je inderdaad op glasvezel zit te wachten. Er is ook niks mis met dsl oftewel koper. Ik had hier een lijn van 100 Mbit per seconde en dat is prima. Al veel meer dan ik nodig heb. Heb nu glasvezel. Maar heb dezelfde snelheid gehouden als die ik op koper had.

Heb je nu haperingen?

Ter informatie 

Download website tot 3 Mbps gedurende enkele seconden 

HD stream kpn 7,3 Mbps 

HD stream Netflix 5 Mbps 

 


Koper is inderdaad vaak prima @PeterG , maar de snelheid bij @Dderksen is gewoon echt heel erg laag.

Ik was allang overstapt naar Ziggo in de tussentijd voordat er glasvezel ligt als ik @Dderksen was.

 


Zinloos topic.

Zeg gewoon wat er is of houd op.

Hier kan een kpn moderator ook niks mee. En gebeurd er dus nog steeds niks.

En als je inderdaad op glasvezel zit te wachten. Er is ook niks mis met dsl oftewel koper. Ik had hier een lijn van 100 Mbit per seconde en dat is prima. Al veel meer dan ik nodig heb. Heb nu glasvezel. Maar heb dezelfde snelheid gehouden als die ik op koper had.

Heb je nu haperingen?

Ter informatie 

Download website tot 3 Mbps gedurende enkele seconden 

HD stream kpn 7,3 Mbps 

HD stream Netflix 5 Mbps 

 

Geweldig die snelheid mijn snelheid is 2.8 mb en 0.97 download, dus ……… dus snap je dat ik glasvezel wil en dat ik er nu als 2 jaar aan het lijntje wordt gehouden.


Ik heb alles van de heer Derksen doorgelezen. Maar zie nergens een snelheid vermeld. @martijn197108 

Glasvezel aanleg doet kpn de provider niet. Daarvoor moet u bij kpnnetwerk.nl zijn.

Toen ik de brief kreeg met de tekst deze week erin duurde het 5 maanden voordat ik het in huis had en het werkte. Als het goed is zijn ze bij u in de wijk of te ontliggende wijk wel al lekker bezig om ze in de grond te krijgen


Ik heb alles van de heer Derksen doorgelezen. Maar zie nergens een snelheid vermeld. @martijn197108 

Dat was met zijn vorige account @PeterG 😉

Geweldig die snelheid mijn snelheid is 2.8 mb en 0.97 download

Dit is natuurlijk echt heel erg laag.Ook al wisselt dit nog wel geloof ik.

 

Dit speelt allemaal al echt heel erg lang, ik waardeer het doorzettingsvermogen van @Dderksen , maar ik zou er op een gegeven moment toch wel klaar mee zijn en -in ieder geval tijdelijk- overstappen naar Ziggo.


Geweldig die snelheid mijn snelheid is 2.8 mb en 0.97 download, dus ……… dus snap je dat ik glasvezel wil

Oh. Dan kan je blijven klagen of gewoon lekker naar Ziggo. Die hebben al overal tot 1 Gbps. Voor een alleen staande is 100 Mbps al genoeg. 

Over een jaar eventueel weer naar kpn ( dan hopelijk over glasvezel)

Ik zie geen enkel bezwaar voor een overstap naar Ziggo in uw situatie behalve wanneer er bij KPN zenders in het pakket zitten die Ziggo niet heeft.

Hun tv dienst met de next mini is ook perfect!

Als je gehecht bent aan het e-mailadres bij KPN dan neem je een e-mail only van KPN. Bij terugkeer kan dat e-mailadres weer gewoon bij het abonnement.


 

Ik zie geen enkel bezwaar voor een overstap naar Ziggo in uw situatie behalve wanneer er bij KPN zenders in het pakket zitten die Ziggo niet heeft.

Hun tv dienst met de next mini is ook perfect!

 

De Next is naar mijn mening nog iets beter dan de Next mini😉

Als je het abonnement telefonisch besteld, is het nog mogelijk om een Next te nemen.

 

Wat ik wel adviseer als je naar Ziggo gaat, @Dderksen , is om een gratis monteur in te plannen.Deze kijkt dan of het AOP vervangen moet worden (waarschijnlijk wel), en dat is voor het huidige modem echt wel nodig om te zorgen dat deze goed werkt.

 

En mochten er dan toch technische problemen ontstaan , raad ik aan dat via de Ziggo Community op te lossen.Daar word je beslist beter geholpen dan bij de klantenservice over het algemeen.


Geweldig die snelheid mijn snelheid is 2.8 mb en 0.97 download, dus ……… dus snap je dat ik glasvezel wil

Oh. Dan kan je blijven klagen of gewoon lekker naar Ziggo. Die hebben al overal tot 1 Gbps. Voor een alleen staande is 100 Mbps al genoeg. 

Over een jaar eventueel weer naar kpn ( dan hopelijk over glasvezel)

Ik zie geen enkel bezwaar voor een overstap naar Ziggo in uw situatie behalve wanneer er bij KPN zenders in het pakket zitten die Ziggo niet heeft.

Hun tv dienst met de next mini is ook perfect!

Als je gehecht bent aan het e-mailadres bij KPN dan neem je een e-mail only van KPN. Bij terugkeer kan dat e-mailadres weer gewoon bij het abonnement.

Bedank voor het advies, maar dat zit niet in de planning 


Wat houd je tegen @Dderksen ?

Je hoeft uiteraard niet naar Ziggo, maar voor nu, is dit toch echt wel de beste optie.

Als je nog vragen hebt over Ziggo , laat maar weten.Ik kan redelijk wat beantwoorden en er zitten hier ook wel andere leden met kennis over Ziggo.


Waarom wil je eerst verwijderd worden en nu toch weerbureaus om te mopperen?


Wat houd je tegen @Dderksen ?

Je hoeft uiteraard niet naar Ziggo, maar voor nu, is dit toch echt wel de beste optie.

Als je nog vragen hebt over Ziggo , laat maar weten.Ik kan redelijk wat beantwoorden en er zitten hier ook wel andere leden met kennis over Ziggo.

Terug naar de oorspronkelijke vraag hoelang duurt een week bij kpn. 


Daar kan ik geen antwoord op geven @Dderksen , ik ben bang dat niemand je nog kan helpen hier.

Het is wat mij betreft klaar, iedereen heeft zijn best voor je gedaan en op koper word niks meer.Dus óf afwachten óf overstappen naar Ziggo.Het is niet anders.

KPN de provider kan verder ook niet veel doen aan hoe lang het duurt, dit staat aan de kant van KPN netwerk.Hier klagen heeft geen zin, je zou hooguit KPN netwerk kunnen bellen.Maar ik verwacht dat het antwoord gewoon is: afwachten.

 

 


Waarom wil je eerst verwijderd worden en nu toch weerbureaus om te mopperen?

Verwijderd worden, nou nou, is dat een aanname of praat je gewoon iemand na. 


PeterG schreef:

Voor een alleen staande is 100 Mbps al genoeg. 

Voor jou als alleenstaande is 100Mbps wellicht genoeg, maar betekent dat dat die snelheid voor elke alleenstaande genoeg is?

Wat als die alleenstaande een fervent gamer is, dan zou die 100Mbps best weleens onvoldoende kunnen zijn.

Het zou overigens ook prima kunnen dat 100Mbps voldoende is voor een heel gezin.


Zinloos topic.

Zeg gewoon wat er is of houd op.

Hier kan een kpn moderator ook niks mee. En gebeurd er dus nog steeds niks.

En als je inderdaad op glasvezel zit te wachten. Er is ook niks mis met dsl oftewel koper. Ik had hier een lijn van 100 Mbit per seconde en dat is prima. Al veel meer dan ik nodig heb. Heb nu glasvezel. Maar heb dezelfde snelheid gehouden als die ik op koper had.

Heb je nu haperingen?

Ter informatie 

Download website tot 3 Mbps gedurende enkele seconden 

HD stream kpn 7,3 Mbps 

HD stream Netflix 5 Mbps 

 

Super zinloos topic dit op deze manier. 


Ik dacht dat ik J. Derksen las als naam. 😯


Okee. De gemiddelde alleenstaande. 

En Dderksen lijkt me geen gamer. Dan was ie allang overgestapt.