Skip to main content

kan iemand van het forum mij vertellen hoelang 1 week duurt bij KPN, dus 7 dagen hoelang is dat ?

Off-topic:

Okee. De gemiddelde alleenstaande. 

En Dderksen lijkt me geen gamer. Dan was ie allang overgestapt.

Het gaat mij om het principe @PeterG, niet om dit specifieke voorbeeld.

Mijns inziens moet je voorkomen dat je dingen die voor jezelf van toepassing zijn dan ook maar voor anderen als vanzelfsprekend te laten zijn.

Dat is ook waarom ik zo vaak woordjes als "mijns inziens" gebruik. Daarmee is de uitspraak immers geen feit (stelling) meer maar een mening en dat is prima, iedereen mag immers zijn/haar eigen mening hebben.


Hoeveel dagen zitten er in een week? In ieder geval genoeg om een biertje te drinken 🤣
 

 


Okee. De gemiddelde alleenstaande. 

En Dderksen lijkt me geen gamer. Dan was ie allang overgestapt.

Alleenstaand zeker niet , 49 jaar getrouwd, gamer zeker wel, maar Peter, waarom trek jij deze conclusies? 


Ik zet deze op slot. 

@Dderksen Je hebt al een topic lopen over je glasvezelaanvraag en die is al beantwoord. 
Een nieuw topic over hetzelfde aanmaken maar met een cryptische titel waar geen ‘juist’ antwoord op te geven is draagt er niet aan bij dat glasvezel sneller zal komen. We helpen elkaar hier op een vriendelijke wijze met problemen die er spelen. De titel van dit topic en de reacties die je geeft wekken deze indruk niet. Dat je graag sneller internet wilt is duidelijk, maar dubbele topics over hetzelfde aanmaken is niet de bedoeling en tegen de huisregels. 

Dit is je eerste waarschuwing. Bij een volgende overtreding gaan we over op een tijdelijke ban.Â