Skip to main content

Hoi , ik heb thuis tijdelijk digitenne met 50gb , maar waar kan ik zien in hoeverre deze 50 gb al is verbruikt ? En als t op is , kan ik dan nieuwe krijgen ? 
 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

Hallo @Anoekk2 , Digitenne verbruikt geen MB's.

Digitenne plukt de zenders uit de lucht.

Ik ben bang dat je iets anders bedoelt.

 


Ik heb tijdelijk een kastje gekregen met Sim kaart erin waar 50gb op staat omdat we geen kabels aangelegd konden worden nog ( nieuw huis ) 


Kan je dat niet op het apparaat zelf zien? Ik heb er ook een keer eentje gehad, maar ik kan mij niet herinneren of die info ook beschikbaar was op het apparaat zelf.

En als het goed is zou deze weer aangevuld moeten worden als de 50GB op is. Of dit automatisch gebeurt, dat weet ik niet zeker.


Hoi @Anoekk2. Welkom op het KPN Forum! Je kan op het apparaat zelf zien hoeveel tegoed er nog opstaat, zoals @AVRT al aangeeft. Wanneer deze bundel op is kan je een nieuwe aanvragen. Deze bundel wordt vaak de eerst volgende werkdag toegevoegd, dus het is belangrijk dat je dit op tijd doorgeeft. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402).


@Vikash ik zie 45.75 . Is dit wat er nog op staat of wat ik heb verbruikt ?


@Vikash ik zie 45.75 . Is dit wat er nog op staat of wat ik heb verbruikt ?

Die MiFi apparaten kunnen simpelweg niet weten wat voor bundel of databudget je hebt kwa abo, dus dat getal is wat je hebt verbruikt. Het apparaat kan alleen maar tellen wat is doorgeeft aan volume.

Op de mijne (een Netgear) kun je o.a. de startdag instellen als het om een maand abo zou gaan. Het zou kunnen dat je met een app op je smartphone een melding kan krijgen als je over een bepaalde zelf ingestelde limit bent, b.v. 45GB. Zoek maar eens op HiLink in de app/play store, zo heet die app voor Huawei routers.

 


@Anoekk2 Ik zie dat @tmoesel al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je al een nieuwe bundel aangevraagd?