Skip to main content

Hallo ik zit even met een vraag, ik heb al een televisie aansluiting van kpn nu is mijn vraag wat gaat het meer kosten naast de €18,- ik maandelijks betaal voor de televisie aansluiting als ik hier internet bij zou willen? 

Je hebt nu dus Digitenne. (18,00)

Daar kun je gewoon via de vaste aansluiting internet bijnemen en dat kost dan 42,50.

Maar dan ben je wel wat goedkoper uit met stopzetten Digitenne en KPN TV+ aan het internet toevoegen voor 12,50. En daarin heb je 65 tv zenders met terugkijken en 90 radiozenders. Meer voor minder dus.

Via de postcode check op de bestelpagina kun je zien wat er mogelijk is voor internet via kpn op je adres. 

Hoe heb je nu internet thuis?


Ik heb helemaal geen internet thuis,heb inderdaad Digitenne, maar veel storing met de antenne ervan, als ik deze stopzet en een pakket neem met internet krijg ik dan weer Digitenne terug in dat pakket ?


Ik heb helemaal geen internet thuis,heb inderdaad Digitenne, maar veel storing met de antenne ervan, als ik deze stopzet en een pakket neem met internet krijg ik dan weer Digitenne terug in dat pakket ?

Nee, dan krijgt u een tv ontvanger die via internet werkt.


Als je internet-only afneemt @Nick83 krijg je er echt geen TV+ bij.

 


Als je internet-only afneemt @Nick83 krijg je er echt geen TV+ bij.

Lijkt me toch dat @Tiz85 dat zelf wel snapt. Gewoon via de homepage van KPN een nieuw abonnement afsluiten. Dan wijst het zich vanzelf. 


Internet only + Digitenne is ten eerste veel duurder dan Internet + Interactieve tv (TV+).  En bovendien krijg je ook minder zenders en mogelijkheden met Digitenne. Dan moet je wel gek zijn om de combinatie internet only en Digitenne te nemen….

Internet only 42,50 en Digitenne 18,00 = 60,50 (32 tv zenders + 28 radio zenders; alleen live)

Internet only 42,50 + KPN TV+ (i-tv) 12,50 = 55,00 (65 tv zenders + 90 radio zenders; inclusief tot een week terugkijken tv)

Ik heb helemaal geen internet thuis

Je gebruikt nu af en toe je mobiel als je iets via internet wilt doen?

Zit er wel een aansluiting voor kpn in je woning?


Internet only + Digitenne is ten eerste veel duurder dan Internet + Interactieve tv (TV+).  En bovendien krijg je ook minder zenders en mogelijkheden met Digitenne. Dan moet je wel gek zijn om de combinatie internet only en Digitenne te nemen….

 

Natuurlijk ben je dan niet gek!  Digitenne is ideaal.

Of wil je beweren dat ik gek ben? 😉

 

@Tiz85

Waar (in welke plaats) woon je? Het is vast mogelijk ook jouw ontvangst van Digitenne te verbeteren.  


Nee hoor. Maar je had beter even kunnen rekenen voordat je je opmerking maakte.

Digitenne is ideaal als je geld te veel hebt. i-tv biedt meer voor minder €. En vanaf 5 april top beeldkwaliteit.

Maar goed. Nogmaals rekensommen (dat i-tv meer zenders en mogelijkheden biedt….)

Internet 42,50 en Digitenne 18,00 = 60,50

Internet 42,50 met KPN TV+ = 55,00 (en dus méér zenders en terugkijken!)

en als je aan dit denkt, Noordzee, dat is alleen maar duurder (als je 1 tv hebt):

Internet 42,50 + KPN TV+ 12,50 + Digitenne 5,00 = 60,00

Kortom. De beste combi voor de beste prijs voor Tiz85 is toch echt Internet met KPN TV+ (i-tv).

En over 2 dagen ook topbeeld!