Skip to main content

Wat raar dat ik een vraag aan kpn alleen kan stellen via een forum….

Ja, raar maar waar, dat is modern :-/

( het antwoord op je vraag heb ik niet )


Hoi @Roooos. Welkom op het KPN Forum. Er zijn verschillende manieren om een vraag aan KPN te stellen. Telefonisch (0800 0402), chat, of via facebook/twitter. Natuurlijk kunnen wij deze vraag ook beantwoorden. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken welke snelheid bij jouw abonnement hoort. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo Vikash, dat heb ik gedaan. Vanmorgen geprobeerd kpn te bellen maar de wachttijd was heel erg lang. Vandaar dat ik wilde mailen. Dat kon ik niet vinden. De volgende keer probeer ik chat…


Ik vind het geen probleem hoor om dit even voor jou op te zoeken. Jouw abonnementssnelheid is 50Mbit/s. Vraag je dit met een bijzondere reden of wou je het gewoon weten?


Ik vroeg me af of ik een verouderd pakket had en nu kan ik de paketten en prijzen vergelijken. Bedankt!


Graag gedaan @Roooos. Als je nog vragen of hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik wil mijn alles-in-1 instap graag aanpassen naar 100mbit/sec dus dat wordt dan hussel 110mbit/sec. dan zie ik dat de HD tv ontvanger vervalt en ik daarvoor in de plaats een interactieve tv met tv ontvanger krijg? Kan dat maar zo op alle tv’s. Krijg ik ook weer een monteur als ik mijn abonnement aanpas?


U heeft al interactieve tv. Daar veranderd helemaal niets aan. Alleen word de prijs bij Hussel anders berekend. Tv is bij Hussel een aparte optie. Die 10 euro kost voor de eerste tv en 5 euro voor elke volgende. Bij uw huidige Alles-in-1 pakket is de eerste tv een vast onderdeel. Deze staat niet apart op de factuur. Bij Hussel wel. Dat is het verschil. Er komt geen monteur, want bij u in huis veranderd er niets aan de apparatuur.