Skip to main content

Wij gaan eind dit jaar/begin volgend jaar verhuizen, hoe lang heb ik dan op beide adressen mijn internet verbinding?

het is voor mij heel belangrijk omdat het zakelijk is.

Er is geen overlap als u gebruik maakt van de overstapservice. Je zal nooit op 2 adressen internet hebben.

Als u op uw nieuw adres eerder internet wilt dan dat het op uw oude adres weg is, sluit dan gewoon een nieuw abonnement af op het nieuwe adres.


Exact zoals @Nick83 het omschrijft. Als je je abonnement mee verhuisd dan zal op de dag van aansluiten op het nieuwe adres de verbinding op het oude adres automatisch stopgezet worden. Daar is niets aan te doen. De enige werkbare optie is inderdaad om een nieuw abonnement af te sluiten op het nieuwe adres en die op het oude adres door te laten lopen voor zolang dit nodig is.

 

Denk er wel aan dat je op tijd de verbinding van het oude adres opzegt zodat een nieuwe bewoner ongehinderd diensten kan afnemen bij een provider die op het netwerk van KPN levert. De opzegtermijn bedraagt indien je contractvrij bent een maand. 

 

Het enige mogelijke nadeel is wel dat dit nieuwe abonnement dan automatisch een KPN Hussel abonnement is (ongeacht of het consument is of KleinZakelijk). Dit kan inhouden dat eventuele voordelen zoals je die nu mogelijk hebt door het combineren van thuis en mobiel veranderen. Denk aan het verschil tussen KPN Compleet en de Husselvoordelen. Bijvoorbeeld dubbele data op mobiel bij KPN Compleet of maximaal €7.50 korting per maand op het mobiele abonnement bij Hussel.

 

Indien dit gebeuren omtrent die voordelen niet gewenst is zou je kunnen kijken of het mogelijk is om tijdelijk met een maandelijks opzegbaar abonnement te werken. Als je nu KleinZakelijk afneemt kun je hier het beste contact voor opnemen met 0800-0403. Indien je een regulier consumentenabonnement hebt dan is dat 0800-0402.


bedankt duidelijk voor mij.


nou nog even over nagedacht.

het zou toch super zijn dat KPN dit als eerste op de markt brengt.

als voorbeeld: gaat u verhuizen dan bieden wij geheel kosteloos aan 6 weken gratis op 2 adressen telefonie en internet met dezelfde capaciteit, super handig en een hoop rompslomp minder.

of eventueel tegen een kleine!!! bijdrage.


Hallo @KKBVA , zie ook onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm


Beste Jan.

ja dat had ik al vernomen, maar is toch niet helemaal hetzelfde zoals ik voorstelde.