Skip to main content

Cześć, ostrzegam, nie mówię po holendersku i używam Tłumacza.

Mieszkam tu od 3 miesięcy, zakwaterowałem się w hotelu mojego pracodawcy, mieszkam tu z 300-400 osobami, jest internet z KPN, ping 15, upload 10Mb/s i pobierz 10Mb/s, ale Mam straszne lagi podczas grania w gry, skaczę ping do 500 lub nawet 1500 pingów, nie możesz surfować po Internecie ,w nocy więc wielu ludzi z niego korzysta i nie możesz w nic grać. Masz na to rozwiązanie? Lepiej zdobądź mobilny internet od KPN na własny rachunek?

 

Vertaling Nederlands:

Hallo, wees gewaarschuwd, ik spreek geen Nederlands en ik gebruik Translator.

Ik woon hier sinds 3 maanden, ik verbleef in het hotel van mijn werkgever, ik woon hier met 300-400 mensen, er is internet met KPN, ping 15, upload 10Mb/s en download 10Mb/s, maar ik heb verschrikkelijke vertragingen terwijl als ik games speel, spring ik naar 500 of zelfs 1500 pings, je kunt 's nachts niet op internet surfen, dus veel mensen gebruiken het en je kunt niets spelen. Heeft u hier een oplossing voor? Beter zelf mobiel internet bij KPN halen?

 

*Admin: Vertaling toegevoegd

Hoi @Kacper Pekala. Ik spreek helaas geen Pools, dus hopelijk kan Google Translate je hierbij helpen.

Gebruiken jullie in het hotel allemaal hetzelfde internet? En is dit alleen wifi? Of kan je ook bekabeld internet gebruiken?

Ik ben bang dat 10 Mbit/s niet voldoende is om online spellen te spelen. Helemaal als je via wifi probeert te gamen. Dit werkt gewoon minder goed dan via de kabel. Via wifi krijg je al snel last van een hoge ping.

De oplossing? Ik denk via bekabeld internet gamen. Al is de snelheid nou niet super. Gamen via Mobiel Internet is namelijk ook niet super. Je kan het proberen, maar ik kan niet garanderen dat het werkt. Wij ondersteunen dit verder ook niet.


@Denise_  

Ja, we gebruiken allemaal dit ene internet. Ik vind het niet erg als ik 50-60 ping heb. Ik wil een stabiele verbinding hebben, en dus heb ik onstabiel en vanaf 15 ping wordt het 500 en terug naar 15 enzovoort de hele tijd. Dus ik wil gewoon dat ik mijn eigen netwerk kan hebben, alleen voor mij. Helaas kan ik nergens via kabel verbinding maken. Maar ik dacht mijn eigen router te kopen, bijvoorbeeld van TP-link. configureer deze router om alleen voor mij een apart netwerk van hetzelfde netwerk te trekken.


Ja, ik snap waarom je het wilt. Je kunt het proberen. Maar nogmaals: ik kan niet garanderen dat je game-ervaring hier beter van wordt.