Skip to main content

Zelfde hier, ik betaalde vroeger bij telfort 22 euro en nu moet ik 10 meer betalen.

Waarom moet ik nu meer betalen bij KPN?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik heb net van u ontvangen dat mijn factuur 31,82 euro wordt terwijl ik vroeger bij het telfort 21 euro betaalde.

Waarom zou ik nu meer betalen voor hetzelfde dienst?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Ik vroeg u in een ander topic ook het zelfde. Wat zijn de verschillen op de facturen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


de factuur wordt 10 euro meer.

Ik heb niks veranderd. Ik was eerst een klant bij telfort en betaalde ik 21 euro voor mijn internet abonnement. Nu het bedrag wordt 31 euro.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Vul u profiel aan en medewerkers kijken binnen enkele dagen meer. Als u zelf geen stappen heeft gezet dan mag u niet zomaar een prijsverhoging krijgen en zal u het geld terug krijgen. Toch zou ik de factuur (zonder privacy gegevens) oud en nieuw willen zien.


Waarschijnlijk zijn die 9 maanden voorbij waarin je €10,75 korting kreeg en dat maakt KPN zelfs nog goedkoper ook.
Bij Telfort had je na 9 maanden dus €33,25 betaald :relaxed:
Er zijn overigens wel erg veel privégegevens nog zichtbaar in de plaatjes… zou ze nog maar even weghalen en aanpassen


U gegevens zijn helaas nog zichtbaar en kunnen zo misbruikt worden. Ik zou de foto weghalen. :)

 

Ik zie dat de korting bij KPN weg valt. Zou dit het kunnen zijn?


@Dennis-L Die korting was nog wat hoger, volgens de Telfort factuur liep die op 9 november af terwijl de factuur tot 18 november telt.

@khaled.almrstani Daarom betaal je nu dus meer en als het goed is staat op blad 2 de specificatie.


bedankt voor jullie reacties.

Nog een vraagje: hoe zou ik de foto kunnen verwijderen? 


Dit zal een medewerker moeten doen, de tijd is verstreken dat u dat zelf kan doen.

 


Hartstikke bedankt! 

wens U fijne weekend.


U ook. Is het verder duidelijk voor u? Tevreden met het antwoord?


Ja, duidelijk.

Maar ik vind het toch te duur voor alleen internet verbinding! 

Zou u graag de foto’s kunnen regelen te verwijderen?

 

GR


Ik zal kijken of ik een actieve medewerker kan aanspreken. Als klant heb ik geen bevoegdheden. Ik doe wat ik kan.


Ja, duidelijk.

Maar ik vind het toch te duur voor alleen internet verbinding! 

Als je nu bij KPN alleen internet afsluit, dan is het goedkoopste pakket € 42,50. Dus ik denk dat da met "duur" wel meevalt.


Beste, 

Ik zie dat mijn factuur nog op de post staan. Zou het lukken om die te verwijderen?

 

GR