Skip to main content

Ik probeer onze website aan te passen. Ik kan de indexbestanden via File Zilla vernieuwen, maar vervolgens bij het in de browser oproepen van de site verschijnt de oude opmaak.

Ik heb alles geprobeerd hetgeen in de forums wordt genoemd, maar lukt niet.

Ik ben geen deskundige dus graag uw hulp.

Misschien moet je de site hard herladen van de site in je browser. Welke browser gebruik je? Heb je ook andere geprobeerd? 


Beste janwilnl, dat had ik al geprobeerd. Zowel google chrome als Edge.

Dat helpt niet.

 


Geen idee, misschien zit je in de verkeerde server of directory 


Een optie: verwijder eerst eens alles van de ftp server. Of hernoem de huidige bestanden naar .old bestanden.

Controleer vervolgens via de browser of de site dan echt weg is. En upload daarna de nieuwe bestanden. 


Een optie: verwijder eerst eens alles van de ftp server. Of hernoem de huidige bestanden naar .old bestanden.

Controleer vervolgens via de browser of de site dan echt weg is. En upload daarna de nieuwe bestanden. 

Ja dacht ik ook al aan maar dacht, ja straks krijgt hij het niet meer terug/goed


Beste janwilnl en Nick83, ik heb alles al geprobeerd. Ik heb dit probleem kortgeleden geconstateerd na de omzetting van KPN naar Yourhosting. KPN stopte met bepaalde activiteiten en zetten die om naar  Yourhosting. De aangepaste site zie ik qua indexbestanden wel op de ftp van home.planet.nl  staan maar niet bij het gewoon oproepen. Is een lastig probleem want ik moet de site voorzien van nieuwe informatie en afbeeldingen tbv onze subsidieverleners. Ik heb het knelpunt ook bij Yourhosting gedeponeerd. 


Hoi @robbie konijn, als jouw site is overgezet naar Yourhosting zijn zij nu de partij waar je je vraag kunt stellen. Het pakket wat je had bestaat niet meer aan onze kant, daardoor kunnen wij er niets meer over inzien. 

Zie ook deze pagina op de website van Yourhosting: Mijn website werkt niet goed meer of ziet er nu heel lelijk uit | Yourhosting.