Skip to main content

Ik heb een internetmodem gekregen, en ik wilde deze aansluiten. Nu viel het mij op dat een van de vier stekkerpootjes ingedeukt is nadat ik de stekker in de hoofdaansluiting heb gedaan. Het internet werkt niet en mijn vraag is of het daar aan kan liggen. 

Welkom op het forum.

Ik begrijp dat je koper hebt.

Kan je een foto via dit forum sturen?


Ja zeker!

 


Hallo @Xaviella , even een nieuwe stekker uit je bestaande voorraad pakken en die aansluiten, of even bij een onderdelenzaak halen.

Bij kopen oude even meenemen als voorbeeld.

 


Dus het zal niet aan mijn hoofdaansluiting zelf liggen? Want toen ik deze erin deed leek het alsof er iets in het stopcontact zat, maar ik deed hem er toch in, in de hoop dat er niks aan de hand was. Toen ik de stekker er weer uit haalde zag ik dat hij dus was korter was. 


Hallo @Xaviella , het lijkt er op dat de stekker gewoon kapot is, kun je ook een foto maken van de aansluiting met de deksel gedemonteerd, dan kunnen we nog beter oordelen.

 


Hallo @Xaviella Het zou zo maar kunnen dat het stekkertje kapot is geraakt. Wil je het laten weten als je het hebt getest? Als er dan nog steeds een probleem is kijken we verder. 


De provider heeft contact met mij opgenomen, en de monteur komt langs om te kijken wat er aan de hand is. Ik heb dan ook nergens meer aangezeten voor ik alles erger maak 😉. Heel erg bedankt voor de antwoorden!!


Hoi @Xaviella Ik wilde ook nog even van me laten horen in dit topic. Wat fijn dat je hier even meldt dat er een monteur langskomt. We zijn benieuwd hoe de monteur het oplost. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben. Laat het dan vooral hier weten op het Forum. We zien je graag nog eens terug. :blush:


Reageer