In ons vakantiehuis in Brabant maak ik gebruik van een usb kabel om te internetten. Dit ging prima tot deze week.
Een uurtje op de laptop en het verzenden van een mail gaf een verbruik van 3 GB. Bellen met de KPN gaf als antwoord dat dit niet kan maar toch is het GB verbruik nu extreem hoog. Wat is er aan de hand?
Beantwoord
Hoog verbruik bij tethering via USB kabel
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi Oystara, welkom hier.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je hiermee bedoelt. Ik gok dat je een laptop via USB hebt verbonden met een smartphone en daarmee via je smartphone gebruik hebt gemaakt van internet. Klopt dit?
Het verbruik kan ik overigens niet verklaren. Ik kan wel kijken wat er per dag is verbruikt, ik mag echter niet inzoomen op het verbruik zelf om aan te kunnen geven welke website of applicatie de data heeft verbruikt.
Ik hoor graag van je. 🙂
Bekijk origineelHet is mij niet helemaal duidelijk wat je hiermee bedoelt. Ik gok dat je een laptop via USB hebt verbonden met een smartphone en daarmee via je smartphone gebruik hebt gemaakt van internet. Klopt dit?
Het verbruik kan ik overigens niet verklaren. Ik kan wel kijken wat er per dag is verbruikt, ik mag echter niet inzoomen op het verbruik zelf om aan te kunnen geven welke website of applicatie de data heeft verbruikt.
Ik hoor graag van je. 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.