Skip to main content

Hoi vandaag geconstateerd dat de glasvezel geboord was door de rioolbuis. Dit veroorzaakte verstopping (ingroei van wortels). Door vervanging van de rioolbuis is de glasvezel gebroken (zat er volledig door de wortels. Melding van breuk is gedaan maar ik als klant hoor niets van wanneer dit nu wordt opgelost.

 

Admin: adres verwijderd i.v.m privacy, eigen topic aangemaakt voor je bericht

Hoi @De kok, welkom op het forum! Ik begrijp hieruit dat je op dit moment geen diensten hebt. Heb jij je abonnement bij ons? Want in dat geval kan ik dit verder nakijken, en, als je ook een mobiel abonnement van ons hebt, deze voorzien van extra data. Je kunt de telefoon dan als hotspot gebruiken in de periode voor de breuk verholpen is. Als dit dan ook zo is, vul alsjeblieft je forumprofiel aan en reageer hier weer.

Heb je een abonnement bij een andere provider, dan kunnen we hier helaas niets voor je betekenen. In dat geval zul je bij hen navraag moeten doen.

 

Wat betreft de breukmelding, in het algemeen wordt dat binnen 5 werkdagen opgepakt. Hoe snel het uiteindelijk gaat hangt af van verschillende factoren zoals plek van de breuk, wat er nodig is aan mankracht en materieel, wat daarvan beschikbaar is etc...Â