Skip to main content

Onlangs ben ik bij een kleine verbouwing dit kastje in deze staat tegengekomen.
Ik vraag me af of dit kwaad, want het ziet er nogal kwetsbaar uit.

KPN heeft me eerder naar Volker Wessels gestuurd om hiernaar te laten kijken.
Het kastje komt uit de muur en ik wordt door de muur weer naar het kastje gestuurd.

Bij wie moet ik nu zijn?

 

 

Hallo @Karton Ignite , het zal zo best werken, maar is niet netjes.

Ik zou KPN vragen een monteur aan te sturen om een fatsoenlijk IS/RS-punt hiervan te maken.

 


Hi @Karton Ignite, welkom hier. 

Ik vermoed ook dat je bij ons moet zijn. Ben je wel klant bij KPN of Telfort met je vaste diensten? 


Karton, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste @JanD dank voor je reactie. Die is erg duidelijk, daar kan ik verder mee :)


Beste @Alex_P,

Ook dank voor je reactie. Ik kijk niet elke dag in mijn mail dus had je bericht nog niet gezien.

Ik heb alleen internet via T-Mobile. Vaste telefoon en TV neem ik bij niemand af. Ik ben dus volgens mij helaas verder geen klant van KPN zelf.  Gaat dat problemen opleveren? ;)

​​​​​​​Vriendelijke groeten,

Tibor Tóth


Niet zozeer problemen, ik kan alleen niets voor je doen nu. 

Het werkt namelijk zo: op het moment dat je aansluitpunt defect is kun je dit bij je provider aangeven, in dit geval T-Mobile. Zij sturen dan de juiste monteur aan. Werkt de verbinding nog wel? Dan kun je dit via www.mijnaansluting.nl laten repareren, dit is echt wel tegen betaling. Je krijgt dan eerst een offerte. 


Duidelijk! Dank voor de reactie, ook hiermee kom ik weer een stapje verder in de juiste richting :)


Graag gedaan.Â