Skip to main content

Ik heb vanochtend een nieuwe laptop gekocht (HP) en wil inloggen op mijn KPN-wifinetwerk. Alle instellingen staan goed, dat heb ik al via de wifimanager gecontroleerd. Ik krijg echter geen verbinding met wifi op mijn laptop. Password is OK. Nu heb ik om e.e.a. te controleren mijn netwerknaam laten vergeten op mijn tablet. En nu kom ik ook daar niet meer in. HELP!

Goedemorgen @JanNaaldwijk en welkom hier op het forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken, is het inmiddels gelukt om je nieuwe laptop met de wifi te verbinden? Heel vreemd trouwens dat je tablet ook geen verbinding meer kreeg nadat je de netwerknaam had laten 'vergeten'. Hoe zit het met andere apparaten in huis; zien deze jouw wifi netwerk nog wel in het lijstje staan? 


Goeiemorgen JanZ_,

Alles functioneert gelukkig weer prima. Ik heb zaterdag j.l. op advies van de KPN-winkel hier in Naaldwijk, telefonisch contact gehad met een monteur van de TD van KPN, die de Experia box V10 op afstand heeft gereset. Had ik ook al eerder gedaan (aan achterzijde box), maar zonder merkbaar effect. Het is hem dus wel gelukt. Ik ben dus een tevreden klant...! Bedankt voor jouw reactie. Vind ik top.👍🏻 Ik hoop dat als ik het wifi-wachtwoord aanpas alles het blijft doen, want het standaard-wachtwoord van KPN dat aan de box is toegekend, is nogal simpel (geen kleine letters, geen bijz. tekens, redelijk kort). We wachten dat maar even af! Mocht dit niet lukken, dan meld ik mij wel weer.


Goeiemorgen JanZ_,

Alles functioneert gelukkig weer prima. Ik heb zaterdag j.l. op advies van de KPN-winkel hier in Naaldwijk, telefonisch contact gehad met een monteur van de TD van KPN, die de Experia box V10 op afstand heeft gereset. Had ik ook al eerder gedaan (aan achterzijde box), maar zonder merkbaar effect. Het is hem dus wel gelukt. Ik ben dus een tevreden klant...! Bedankt voor jouw reactie. Vind ik top.👍🏻 Ik hoop dat als ik het wifi-wachtwoord aanpas alles het blijft doen, want het standaard-wachtwoord van KPN dat aan de box is toegekend, is nogal simpel (geen kleine letters, geen bijz. tekens, redelijk kort). We wachten dat maar even af! Mocht dit niet lukken, dan meld ik mij wel weer.

Super, heel fijn om te lezen dat je inmiddels verbinding kunt maken met de wifi @JanNaaldwijk en ook bedankt voor de terugkoppeling hier, dat wordt gewaardeerd! En mocht je in de toekomst weer eens ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden en helpen we je met alle liefde verder 🙂 Voor nu in ieder geval een mooie dag toegewenst! 


Fijn om te weten dat er gelukkig ook zat mensen zijn, die klanten serieus nemen. Heb ik ook wel eens anders meegemaakt! Geeft mij ook een goed gevoel en wordt zéér gewaardeerd. Fijne dag verder...


Fijn om te weten dat er gelukkig ook zat mensen zijn, die klanten serieus nemen. Heb ik ook wel eens anders meegemaakt! Geeft mij ook een goed gevoel en wordt zéér gewaardeerd. Fijne dag verder...

Dankjewel, ook voor de mooie woorden!