Skip to main content

Mijn vrouw heeft jaren gewerkt bij kpn, daardoor veel leuke dingen uit kunnen proberen en veel sombere dingen meegemaakt. Naar xs4all verhuisd vanwege de sombere dingen. Zit nu dus weer in de kpn molen en kom weer veel sombere dingen tegen. Baal daar echt van en vind het ronduit slecht dat het maar niet wil goed gaan bij de kpn. Zelfs de klachtenlijn heeft me weggegooid omdat ik ( echt) zeer vriendelijk geprobeerd heb de antwoorden op mijn vragen te krijgen. Nu weer een huawei mobile wifi probleem waar het antwoord niet op te vinden is op de site. Ook de bundel aanzetten etc werkt voor geen kant. Puinhoop volgens mij…..

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @xs4all fan, welkom op het forum! Jammer dat je zoveel dingen tegenkomt die niet goed (lijken? te) gaan. Je geeft aan op dit moment een probleem te hebben met Huawei mobile wifi. Kun je wat preciezer aangeven wat er aan de hand is? Wat wil je doen, wat lukt niet, wat krijg je aan meldingen te zien, etc… We helpen je hier graag. Maar dan hebben we wel wat meer informatie nodig 🙂


Dag Erik, na een anderhalf uur durende sessie met eerst kpn en daarna xs4all is het probleem opgelost. Het probleem is ontstaan door dat kpn aangegeven heeft dat ik een nieuwe simkaart in de dongel moet plaatsen. Ik zat bij xs4all  en doordat die opgeslokt is door kpn was die verandering blijkbaar nodig. Na de eerste ronde met kpn blijkt dat ik nog steeds via xs4all alles moet regelen en dat zowel kpn als xs4all niet bij elkaar in de gegevens kunnen kijken. Na een sessie met xs4all is de dongel gereset en opnieuw gemodificeerd en nu werkt hij dus wel. Een tweede probleem is dat ik bij xs4all mijn bundel kan vergroten tot 2x 10 gb en dat (nog?) niet kan met deze simkaart. Ik ging ervanuit dat alles zoals beloofd door zou gaan. En helaas is dat dus niet zo. Het is wel zo dat de kpn nu veel beter is geworden met de klantenservice alleen is daar nog wel een eeuwige wachttijd wat weer niet is bij xs4all. Het is dus nu opgelost en zelfs een voormij totaal vreemdnummer in de mijn kpn app is door de administratie rechtgezet. Iets wat ik zelf dus niet kon doen. Hopelijk ben ik de enige met dit probleem het was best wel een dingetje om eea recht te krijgen…...

 


Een tweede probleem is dat ik bij xs4all mijn bundel kan vergroten tot 2x 10 gb en dat (nog?) niet kan met deze simkaart. Ik ging ervanuit dat alles zoals beloofd door zou gaan. En helaas is dat dus niet zo.  

 

Hallo mede @xs4all fan . Had je bij XS4ALL de gratis 1GB bundel? Dan kan je dat (nog) niet verhogen.

Je zou dat moeten kunnen doen via MijnKPN, maar bij werkt dat nog steeds niet (ik ben op 26 april jl. overgezet). Er is ook een ander topic over:

Er schijnt aan gewerkt te worden.

Ik heb bij XS4ALL ook een paar maal de bundel vergroot met 10GB, maar ik weet de prijs niet meer. Jij wel? Als het hetzelfde is als de bundel vergroten voor een normaal abonnement, dan zijn we veel duurder uit.


Was 10 of 20 euro viel erg mee toen,  doen. nu weet ik niet ook omdat het niet kan, en het opwaarderen doe ik alleen als hetnodig is


Goed om te horen dat het uiteindelijk met behulp van de klantenservice is verholpen, @xs4all fan. Er zijn inderdaad wat dingen veranderd na de integratie van XS4All bij ons. Maar er zijn ook een paar dingen gelijk gebleven. En belangrijk voor jou daarin is te weten dat je voor de klantenservice het oude vertrouwde XS-nummer kunt blijven gebruiken. Waarbij je dan ook bij dezelfde collega's als eerst uitkomt.Â