Skip to main content

Hallo,

Vandaag net voor 21:00 kreeg ik een verkoper van KPN aan de deur. De persoon had een ipad met mijn gegevens, hij gaf aan dat KPN in de straat bezig alle KPN glasvezel aansluitingen aan het upgraden was, en dat er op verschillende keren via folders en ‘ander contact’ geprobeerd met ons contact te leggen.

Dit contact is er met ons niet geweest ook geen folders, is er iets bekend van deze methode of ‘upgrade’ ?

Groet

Thabo

Bij me was 3 keer folders in de brievenbus, de eerste keer om toestemming te verlenen om een aansluitpunt te plaatsen, en de tweede om te aankondigen dat de werkzaamheden  binnenkort begint, de derde informeert over een buurtbewoner bijeenkomst over glasvezel (plaatsing, instelling, bestelling). Je hoef geen toestemming of toegaan tot jouw woning te geven, alleen als je later nog bedenkt, dan kost upgrade veel geld


Hallo,

Vandaag net voor 21:00 kreeg ik een verkoper van KPN aan de deur. De persoon had een ipad met mijn gegevens, hij gaf aan dat KPN in de straat bezig alle KPN glasvezel aansluitingen aan het upgraden was, en dat er op verschillende keren via folders en ‘ander contact’ geprobeerd met ons contact te leggen.

Dit contact is er met ons niet geweest ook geen folders, is er iets bekend van deze methode of ‘upgrade’ ?

Groet

Thabo

Hoi @Thabo . Ik heb geen inzage in de exacte landelijke planning maar wat je beschrijft zou goed kunnen.

Heb je al in je straat geïnformeerd? Glasvezel gaat niet geruisloos. Er zal echt wel de nodige reclame voor gemaakt worden.


Hallo Erwin,

Dank je wel voor je reactie (ik kreeg net pas de notificatie binnen, beetje laat maar goed, daar kan jij niets aan doen).

Een paar dagen later kwamen ze weer langs. Wat bleek, bij doorvragen noemde hij ineens Giganet, hetgeen niet van jullie is, maar van Ziggo. Hetgeen dit erg kwalijk maakt. Het is geen probleem om te adverteren, maar proberen klanten af te pakken met misinformatie is wel degelijk een punt.

Helaas doet ziggo hier niet veel mee, het betreft vaak externe bedrijven met mensen die op commissiebasis werken die erg vasthoudend zijn. Als iemand die ook in het KVK register sta, heb veel hiermee te maken, al valt mij op dat dit vaak Ziggo is. Van KPN zelf heb ik geen sollicitaties gehad, zeker niet op deze manier.

Nog bedankt voor uw antwoord.