Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit op een camping en kpn kan mijn verhuizing niet doorvoeren omdat het nummer niet bekend is. Wel een israpunt. Kpn zegt me zo niet verder te kunnen helpen. En de camping eigenaar ook niet. Betaal nu voor niks internet en tv. En opzeggen moet ik ook nog eens betalen omdat ik binnen een jaar dan wegga. Weet niet wat te doen nu.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Kaygieb! Zou je in dit geval je profiel in kunnen vullen en hier een update geven als je dat gedaan hebt? Zou je daarnaast in het bijzonder opmerkingen veld kunnen vermelden wat het adres is dat het volgens jou zou moeten zijn? Als er een ISRA punt is verwacht ik dat ergens in de administratie een andere toevoeging is gegeven. 


Ik heb mijn profiel aangevuld


@Kaygieb ik zie dat we afgelopen dinsdag de 26e hebben geprobeerd te bellen. Daarbij is een voicemail ingesproken met informatie om contact op te nemen. Zou je eens kunnen kijken of het daarmee lukt? De verhuizing staat nu namelijk wel in onze systemen ingevoerd maar we hebben nog wat informatie van je nodig om het allemaal goed af te ronden. 


Er is contact met me opgenomen vanochtend. We konden wel het nummer van mijn buren vinden. Er is een vrij huisnummer gevonden.Deze nu kijken of het die is. Als het niet werkt dan moet ik weer terugbellen en weer verder kijken


@Kaygieb duidelijk. Dat is natuurlijk nog geen oplossing maar ik ben blij om te horen dat het proces niet stil staat. Ik zal het topic voor je open laten. Mocht je het idee hebben dat dingen stil liggen of dat je ergens niet uitkomt met het contactnummer dat je nu gebruikt laat dan vooral dat hier weten dan kijk ik hoe ik je verder kan helpen. :relaxed:


Hi @Kaygieb, ik zie in ons systeem dat de verhuizing is afgerond. Zou je dit voor me kunnen bevestigen? :relaxed:


Klopt. Het is geregeld. We hadden een nummer gevonden 1 cijfer afwijkend van de buren. Die van de buren was wel bekend. Dit Bleek de goeie te zijn. Alles werkt nu