Skip to main content

Ik heb op 10 november een bestelling geplaatst voor KPN Hussel met als ingangsdatum 30-11-2020.

Na telefonisch contact op de 27e bleek de order een uitvalorder te zijn????

De order is vrijdag alsnog doorgezet maar ik krijg nergens een bevestiging van. Binnen 5 werkdagen zou de betreffende afdeling actie moeten ondernemen.  Het wordt alleen erg spannend omdat mijn huidige abonnement op 12 december stopt. 

Ik zoek iemand die voor mij kan uitzoeken en monitoren wat de status is en wordt. 

Hi @jupu1973, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je ook gebruik gemaakt van de overstapservice? Dit houdt in dat wij je huidige provider opzeggen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


 


Hi @jupu1973, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je ook gebruik gemaakt van de overstapservice? Dit houdt in dat wij je huidige provider opzeggen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


 

Gedaan. Fijn dat je reageert.

Ik heb geen overstapservice want ik kom bij caiway glasvezel vandaan.


Dankjewel voor je gegevens.

Ik zie inderdaad ook geen actieve bestelling. Mag ik vragen welke Hussel bestelling je hebt geplaatst? KPN mobiel? Of diensten op je thuisadres? 


Internet en tv heb ik besteld.  

En ik ben niet verrast dat jij ook niks kan vinden.

Ik heb vrijdag en vandaag meer dan een uur an de telefoon gehangen met als resultaat dat de bestelling uitgevallen is maar dat ie toch opnieuw wordt ingeschoten bij de afdeling die alle hardware uitlevert en de aansluiting verzorgd?

Ik ben benieuwd naar welke afdeling dat is en wanneer ik enige vorm van communicatie kan verwachten. 

Binnen 5 werkdagen zou het opgepakt moeten worden,  maar iemand moet toch ergens op een knop drukken? Lijkt me vreemd dat er nergens iets te vinden is in  het systeem.


Ik zie 'm inderdaad op de uitvallijst staan. Ik heb de betreffende afdeling, Reviva, gemaild en om opheldering gevraagd. Het is me namelijk niet helemaal duidelijk of dit gisteren nou ook gebeurd is n.a.v. het telefonisch contact wat je hebt gehad. Ik hou je op de hoogte!


Dank je wel, Marcia.

Ik ben inmiddels gemaild. Met een geheel andere aanbieding dan ik afgesloten heb. Met een lagere snelheid kan ik leven(dat lossen we in een later stadium wel op), maar voorwaarden waardoor ik meer ga betalen voor minder, dat doen we niet.


Hmm.. Dat is wel een beetje raar inderdaad.. Heb je de bevestiging nog in de mail? Kan je daar eens een screenshot van plaatsen? En wat is jou nu aangeboden?


Is er de mogelijkheid om een DM te sturen?

Ik loop er liever niet mee te koop. Ik krijg nu gewoon het standaard aanbod.


Ja, ik stuur jou even een privébericht waar je op kunt reageren! 


Mail is verstuurd!


Ik heb je inmiddels een inhoudelijke reactie gestuurd, @jupu1973.


Zoals in privébericht besproken is de bestelling die jij gedaan hebt, inderdaad uitgevallen. Dit heeft er wellicht mee te maken dat er een combinatie van verschillende kortingen gegeven is, die wij zo niet aanbieden. Een bestelbevestiging is niet bindend en wij kunnen je dit aanbod niet nog eens doen. Mijn collega's van Reviva gaan sowieso nog contact met je opnemen over de mogelijkheden. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 


Topic kan gesloten worden. Is naar tevredenheid opgelost. 😄