Skip to main content

Vandaag met een technisch probleem de service desk gebeld. Dame wist van niks / kon ook niks om de kwaliteit van mijn internetverbinding te verbeteren. 

(Kanaalwisseling was in het verleden vaak een oplossing). De dame in kwestie gevraagd om mij door te verbinden met iemand met meer expertise - kon zij ook niet. Je moet het maar net treffen wie je aan de lijn krijgt - was haar antwoord.  Ben je mooi klaar mee (met zo'n antwoord). 

Mijn vraag: Is er binnen KPN iemand die begrijpt dat je met kanaalwisseling - je internet snelheid kan verbeteren? (na plotselinge verslechtering) en dit ook kan / mag uitvoeren. Graag contact om dit op te lossen. Techneut bij KPN help !!!!

Welke Experiabox heeft u? En versterkers? Heeft u die? Zo ja, welke? Rond? Vierkant? Zwart, wit, grijs, groen of geel?


Hi @Jurdi, dat was geen soepel gesprek met de klantenservice lees ik, dat is jammer. We helpen je hier graag op weg met verbeteren van je WiFi verbinding.

Het klopt dat het aanpassen van het kanaal de WiFi verbinding vaak flink verbetert. Er zijn verschillende opties. Heb je onze WiFi manager al eens doorlopen? Deze handige tool helpt je om stap voor stap de WiFi verbinding te controleren en de instellingen (waaronder het kanaal) aan te passen. En net als Nick ben ik wel benieuwd naar welke apparatuur je in gebruik hebt. We horen het graag van je.