Skip to main content

Het is hier boven ook al eens benoemd. Ik ben sinds december nieuwe klant bij KPN, wilde internet aansluiten maar kom er zelf niet aan uit.

In de app en via de browser kan ik geen servicemonteur inplannen, wordt er iedere keer uitgegooid, moet opnieuw inloggen en/of kan niks vinden.

Vervolgens gebeld, mijn verhaal gedaan, 30 minuten! aan de telefoon gezeten om vervolgens te horen dat de datum dat de monteur langs kan komen te ver in de toekomst ligt (22 februari) of ik eind januari terug wil bellen om een afspraak te maken. 
 

Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Ben bang als ik eind januari bel, er geen plek meer is op mijn datum en ivm thuiswerken kan ik niet lang zonder internet zitten. Iemand een oplossing?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Jessica132! Ik begrijp dat het jou nu niet lukt om een afspraak met een monteur in te plannen, ik help je graag verder! Wil jij je gegevens aanvullen/ updaten in jouw profiel? Graag het klantnummer, bestelnummer, postcode en huisnummer, mobiel nummer en jouw geboortedatum. Geef je hier een seintje als je de gegevens aangevuld hebt? Ik hoor ook graag voor welk dagdeel, ochtend of middag, jouw voorkeur uit gaat.


Hi,

Ik heb het aangevuld.

Het liefst maandag 22 februari in de ochtend en anders ergens die week. 


Super, heel fijn! Ik heb jouw verzoek doorgestuurd naar de afdeling Planning: zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten. Het is druk, houdt er rekening mee dat het een x aantal werkdagen kan duren.


Ik zojuist iemand gesproken en een afspraak ingepland voor 13 februari! Bedankt voor het doorzetten, maar alles is al geregeld dus!


Bij ons wordt alles op volgorde van binnenkomst verwerkt, mijn verzoek om de afspraak in te plannen per 22 februari komt bij hen eerder binnen, dan het verzoek om het eerste verzoek te negeren. Dus ik hoop dat je afspraak niet alsnog verzet wordt naar de 22e. Mijn tip is om via één ingang contact met ons op te nemen: zo lopen er geen dingen langs elkaar heen. Fijn dat er nu in ieder geval een afspraak ingepland staat!