Skip to main content

Goedemiddag

 

Vandaag in mijn KPN mijn 500Mit/s omgezet naar 1Gbit/s. volgens de site zou mijn bedrag van 56,60€ naar 57,50€ gaan. Voor de rest geen voorwaarden etc . Tot mijn verbazing staat in de bevestingingsbrief dat ik een abbonement van minimaal 35 maanden ben aangegaan. Dit is niet correct of KPN had dit op de site erbij moeten zetten .

 

Abonnement Hussel Internet 1 Gbit/s € 57,50 Dit abonnement heeft een minimumduur van 35 maanden. Actiekorting eerste 6 maanden vanaf 20-08-2021 - € 16,45 € 41,05 Extra's Opnemen Pakket € 0,00 Gratis Onderling Bellen € 0,00 Vast telefoonnummer € 2,00 Pluspakket € 6,99 Extra tv-ontvanger € 5,00 Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00 KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) € 0,00 Netflix Basic € 7,99 Korting Pluspakket - € 6,99 Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV vanaf 20-08-2021 - € 5,00 Totaal per maand, met actiekorting € 61,04 Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 82,49

Ik mis tevens de 5€ entertainment korting omdat ik ook 2 mobiele abbonementen heb .

Via de chat dit probleem oplossen heeft in mijn ogen geen nut omdat ik al de hele dag bezig ben om via dat kanaal Netflix Standaart te activeren na elke keer de belofte dat het geregeld is heb ik de hoop opgegeven.

Misschien dat het via deze wijze wel gaat lukken.

Alvast bedankt

 

mvg

 

Alfons Houben

 

Bij KPN particulier is meer dan 12 maanden niet eens mogelijk. Maar bij zakelijk wel. Heeft u misschien een zakelijk abonnement? 


hoi Nick83

 

Bedankt voor de snelle reactie maar ik heb geen zakelijk abbonement . 

 


Het verbaast mij enigszins dat u een bevestigingsbrief gekregen heeft. Normaal komt er voor zoiets niets over de post dacht ik. Kunt u een foto plaatsen van die brief?


Beste @Wishmaker,

Ik heb dit voorgelegd bij een KPN moderator, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er eventueel mis gaat. 


Het verbaast mij enigszins dat u een bevestigingsbrief gekregen heeft. Normaal komt er voor zoiets niets over de post dacht ik. Kunt u een foto plaatsen van die brief?

Blur wel even je adres enzo. 😉


@Dennis Schreve bedanklt voor de reactie ik heb de bevcestiging per mail gekregen en niet per brief

( alhoewel een mail ook een brief is:) ) waarvoor mijn excuses.

bij deze de bevestiging

 

Het forum profiel heb ik aangevuld met de gevraagde gegevens.

 

m.v.g.

 

Alfons Houben


Hallo @Wishmaker,

ik heb deze mail ook even naar een KPN moderator gestuurd. Wat het af wanneer een KPN moderator hier reageert, bedankt alvast voor het aanvullen van jou gegevens. 


Er zijn op dit moment meer vreemde uitkomsten als je een bestelling wilt plaatsten.

Volgens de site krijg je 6 maanden internet en tv voor €35. Als je vervolgens keuzes gaat maken (snelheid, tv etc) dan zie je in de winkelmand rechts staan dat de korting voor 12 maanden geldt. Dat zou ik wel eens zeker willen weten want dan lonkt overstappen van XS4ALL weel heel erg….

 

Edit: ik denk dat het gewoon een actie is. Internet en tv voor €35 en dat 12 maanden lang is natuurlijk wel een hele mooie...


Hi @Wishmaker

Heel vreemd dit, we bieden bij abonnementen voor thuis enkel contracten van 12 maanden aan (of maandelijks opzegbaar) dus het is mij een raadsel waar deze termijn vandaan komt :thinking:

Ik ga intern een aantal hengeltjes uitwerpen, zodra ik hier meer over weet meld ik me hier weer!

 


goedemiddag Maja

 

Ik heb via Chat Netflix kunnen omzetten naar Standaart. Bij controlle zag ik dat op mijn KPN het abonnement wel tot 22-08-2022 loopt. Waarschijnlijk is er een fout in de mail geslopen?

Is het trouwens 1 gbit/s down en 500 mbit/s up want dat is wat ik max haal met mijn glasvezel

 


Is het trouwens 1 gbit/s down en 500 mbit/s up want dat is wat ik max haal met mijn glasvezel

Op de meeste adressen is het inmiddels zowel up- als download om en nabij gelijk, er zijn echter nog wel adressen waar er nog niet symmetrisch gigabit geleverd wordt dacht ik, het is een uitgebreid proces om alles over te zetten aangezien de standaard uplink (inkomende verbinding van de wijkcentrale, ook wel area PoP) uitgebreid moet worden. In een aantal gevallen is het een kwestie van extra patchkabel inprikken in de wijkcentrale en de city PoP) en eventueel vanuit city PoP naar een andere centrale in het netwerk naar maar in andere gevallen moeten er daadwerkelijk glasvezels bij aangelegd worden om dat te realiseren.


Ik heb via Chat Netflix kunnen omzetten naar Standaart. Bij controlle zag ik dat op mijn KPN het abonnement wel tot 22-08-2022 loopt. Waarschijnlijk is er een fout in de mail geslopen?

Is het trouwens 1 gbit/s down en 500 mbit/s up want dat is wat ik max haal met mijn glasvezel

Yes dat zie ik ook staan, maar tegelijkertijd wordt -in het zelfde systeem- die duur van 35 maanden benoemd, dus het is naast onverklaarbaar, óók nog tegenstrijdig :sweat_smile: Ik ga er eigenlijk van uit dat het wel goed zit hoor en dat het een raar administratief foutje is, maar om het helemaal zeker te weten zal ik het toch verder uitzoeken!


Ik merk nu dat ik mijn reactie hier wél heb getypt maar niet daadwerkelijk heb geplaatst, handig! :rolling_eyes:

Je contract heeft gewoon als einddatum 19-8-2022 @Wishmaker, hier is dus niets aan gewijzigd ondanks de berichten over de looptijd van 35 maanden. Inmiddels is er een melding over doorgezet naar de afdeling die over de klantcommunicatie gaat, zodat uitgezocht kan worden waar in hemelsnaam deze rare contracttermijn vandaan komt in je bevestiging, terwijl er niet eens een nieuw contract aan is gegaan. Hier zal jij verder geen terugkoppeling over gaan ontvangen, maar weet dus dat het met je contract helemaal goed zit!


Maja

 

Bedabkt voor de reactie:)