Skip to main content

Op de KPN site is het Hussel 50Mbit/s pakket verdwenen. Het nu aangeboden 100 Mbit/s pakket is goedkoper geworden dan mijn huidige 50 Mbit/s pakket. Gaat er wat veranderen voor huidige klanten met 50 Mbit/s internet? 

De bestaande klanten kunnen ook hun abonnement aanpassen naar deze nieuwe propositie. Maar heeft u ook tv? Want dat kost dan wel € 12,50. En u krijgt de nieuwe TV+ ontvangers. 

En u moet langer dan een jaar klant zijn. Anders zit u nog vat in het jaarcontract en kunt u niet naar de nieuwe abonnementsvorm. 


@Nick83 Ik ben al meerdere jaren lid en ik kan via MijnKPN het abonnement wel aanpassen, maar met de oude tarieven. Ik heb inderdaad TV erbij met 1 standaard ontvanger. 


@Nick83 Ik ben al meerdere jaren lid en ik kan via MijnKPN het abonnement wel aanpassen, maar met de oude tarieven. Ik heb inderdaad TV erbij met 1 standaard ontvanger. 

Het is nu inderdaad nog niet mogelijk via MijnKPN. Dat word op termijn wel mogelijk. Voor nu kan het door te bellen naar de klantenservice: 0800-0402.