Skip to main content

hallo ,

ik heb 29 december 2020 een kpn abonnement afgesloten voor een hussel internet aansluiting .

( heb mijn ziggo abonnement opgezegd / werd 28 januari 2021 gestopt)

Bevestiging gekregen dat deze het kpn abonnement 26 januari in zal gaan .

half januari een mail gekregen dat het verschoven werd naar 28 januari.

Niets meer gehoord en ik heb daarom 27 januari gebeld met kpn klantenservice en er werd gezegd dat het abonnement niet bekend was terwijl ik alle papieren en voorwaarden 29 december via email gekregen heb.

 

Na zoeken vond hij het ook maar wist niet wat er fout was gegaan en bood mij een nood oplossing aan - digitenne en mobile internet van huawei .(dit noodpakket was er binnen 2 dagen)

Wanneer de gb's bijna op waren moest ik bellen naar de klantenservice om te laten opwaarderen.

 

Ik heb daarna van de persoon van de klantenservice een mail gekregen dat mijn abonnement per 25 februari in zou gaan.

 

In februari gebeld en gechecked of alles door gaat en 23 februari werd mij verteld dat ik de modem ieder moment kon verwachten.

Geprobeerd om in mijnkpn de bestelling te volgen maar daar staat alleen dat het abonnement eindigt op 2-3-2022

Het is nu maandag 1 maart 2021 maar nog steeds geen modem en heb ik weer de klanten service van de kpn gebeld en nadat ik 3 keer doorverbonden werd omdat niemand het wist kreeg ik een meneer aan de lijn die zei dat de aansluiting nog niet rond was en dat ik maar moest wachten.

Bij mijn vraag hoelang ik dan nog moet wachten bleef hij mij een antwoord schuldig en toen ik hem vroeg bij wie ik dan moest zijn zei hij dat hij dat niet wist en daarna verbrak hij de verbinding.

 

Vorig jaar zomer is in de gehele wijk glasvezel aangelegd van de kpn.

In mijn huiskamer hangt een mooi wit kastje met kpnglasvezelaansluitpunt.

 

Ik heb 27 januari gebeld 26 minuten

Ik heb 15 februari gebeld 19 minuten

Ik heb 23 februari gebeld 14 minuten

Ik heb 1 maart gebeld 26 minuten

 

Ik wacht 2 maart af en ben benieuwd wat er na 2 maart gaat gebeuren

 

Wie kan mij helpen.

 

met vriendelijke groet ,

Jan

 

 

Goed dat je jouw vraag hier neer hebt gelegd, @Jan Gamer! Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, helemaal als het om jouw internetaansluiting gaat. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Profiel is ingevuld


Bedankt voor de gegevens @Jan Gamer. daarmee heb ik voor je gekeken en ik zie inderdaad dat het signaal vandaag actief moet worden. Op het moment dat je kunt installeren zal je hier een sms'je van moeten krijgen. Lukt het om het vandaag aan te sluiten?


hoi Jasper ,

 

zal ik toch eerst de apparatuur moeten ontvangen.

Misschien dat die vandaag per post komen maar ik heb daar geen bericht van gekregen.

Niet per sms of email noch in mijn kpn.

 

Afwachten dus,

 

groet ,

 

Jan


Het is sinds nieuwjaar een klerezooi bij KPN wat betreft het nieuwe klanten aansluiten heb ik het idee...


@Jan Gamer Ik ben iets dieper in de situatie gedoken en ik zie dat onze backoffice er mee bezig is.

Het slechte nieuws in deze situatie is wel dat de nieuwe plandatum 19-03 is, op dit moment is verwachting dat we dan een gereedmelding hebben van KPN Netwerk. Super vervelend dat het zo lang duurt, maar ik heb helaas geen mogelijkheid om dit sneller te laten verlopen. 

Mocht in de tussentijd de data van het noodpakket opraken, zou je dan hier een seintje kunnen geven? Dan kan ik een verzoek doen hem op te waarderen!

Ook heb ik een installatiepakket besteld, deze zou normaal gesproken binnen ongeveer een week binnen moeten komen. 


Hoi Rutger ,

 

als 19 maart 100% zeker is dan wil ik er nog wel op wachten maar zoniet dan stop ik ermee. 

Dus kun jij  mij 100% garanderen dat ik 19 maart van kpn glasvezel Internet kan genieten? 

 


@Jan Gamer 100% garanties kan ik helaas niet geven. 

Ten eerste omdat ik zelf niet degene ben die dit in orde kan maken en ten tweede omdat er een handeling van KPN Netwerk nodig is en ik hier geen invloed op kan uitvoeren. 

Wel heb ik vertrouwen ik het team dat hiermee bezig is en zullen ze deze datum niet voor niets kiezen, alleen kan ik dus helaas niets garanderen. 

Voor wat betreft het installatiepakket heb ik contact gehad met mijn collega's van de logistieke afdeling, voor de oplevering zal er een installatiepakket bezorgd worden! 

Uiteraard zal ik de situatie in de gaten houden en zodra ik meer informatie heb zal ik het delen. 


Vandaag bericht gekregen dat de monteur 24 maart tussen 08:00 en 10:00 aan huis komt en dat vandaag ook het installatie pakket verzonden is.

goed nieuws dus.


Vandaag 24 maart om 08:00 is de monteur geweest maar toch nog geen aansluiting ivm het volgende gegeven:

 

installatie specificaties:

De bestelde producten en diensten zijn niet volledig geleverd.

Oorzaak: 20. Herplannen ivm geen licht/synch/data/internet

 

Monteur zegt het door te geven en dat er een andere monteur komt omdat er in een buitenkast waar hij geen authorisatie voor heeft een kruis aansluiting zit ( twee huizen op 1 glasvezel ).

Verder heeft hij wel alles aangesloten maar ja geen internet.

Hij zegt vandaag komt de andere monteur dus wacht ik maar weer af.

 

 


nog niets gehoord


Waarom krijg ik geen verdere informatie dan alleen een digitale bon in mijnkpn van de monteur waarin staat van 24-3-2021:

 

installatie specificaties:

De bestelde producten en diensten zijn niet volledig geleverd.

Oorzaak: 20. Herplannen ivm geen licht/synch/data/internet

 

Waarom wordt er geen contact met mij opgenomen wanneer de herplanning is -niet in mijnkpn of telefonisch.

Wordt ik geacht maar gewoon weer te wachten of ziet men mij niet als mens maar als een gevoelloos nummer.

Ik geef dit nog 1 week dan stap ik naar RADAR met mijn klachten want ik wordt door kpn al vanaf 29 december bedonderd.

Kom ik boos over ja dan zal ik toch wel een mens zijn.

 

 


@Jan Gamer Excuus, ik ben zelf een aantal dagen vrij geweest. Vandaar dat een reactie aan deze kant even op zich liet wachten. 

Wat super vervelend dat het weer niet gelukt is om aan te sluiten, ik heb de situatie nagelopen en ik zie dat ik de monteur die nu langs moet komen wel kan inplannen. 

Ik kan dit echter niet eerder doen dan op 07-04, ik zou deze afspraak graag naar voren halen maar heb daarin helemaal geen mogelijkheden. 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je boos bent dat het allemaal zo loopt en lang duurt! Het liefst zouden ook wij je vandaag nog aansluiten, alleen lopen we dus tegen een aantal problemen aan. Problemen die niet met een druk op de knop of simpel van afstand op te lossen zijn. 

Ik kan dus de monteur inplannen op 07-04, kun je mij laten weten of hiervoor de ochtend of de middag het beste uitkomt? 

Ook stuur ik je nog een privé bericht over het noodpakket.


hallo Rutger ,

in de ochtend van 7 april maar let wel : dit is de laatste keer dat ik wacht.

Wanneer het op 7 april nog niet gelukt is stopt mijn vertrouwen in kpn en zal ik elders gaan.

 


@Jan Gamer Ik heb wellicht beter nieuws! 
Ik heb nogmaals gebeld met mijn collega's van de monteurplanning en zij hebben eerder een gaatje gevonden. 
Ze hebben een afspraak kunnen inplannen op 31-03 tussen 08:00 en 10:00. Kun je mij zo snel mogelijk laten weten of dit lukt? 


Das prima


vandaag is de monteur langs gekomen en eindelijk is mijn internet gerealiseerd.

heb vandaag het noodpakket teruggestuurd.

 

Wil iedereen bedanken op het forum die mij geholpen heeft.

 

met vriendelijke groet ,

 

Jan


@Jan Gamer Super om te lezen, wat fijn dat het opgelost is!