Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben begin dit jaar overgestapt naar KPN. Ik kom er nu achter dat het Entertainmentvoordeel op Spotify nooit is doorgevoerd en ik dus de volle prijs ervoor betaal. Kan dit met terugwerkende kracht worden aangepast?

Groet!

U heeft wel een mobiel abonnement van KPN lopen?


Ja, zeker.


Hoi @Chelsea122! Welkom op het forum.

Je combineert dus meerdere (Thuis en Mobiel) abonnementen van KPN maar ontvangt geen Entertainmentkorting op Spotify? Heb je Spotify aanstaan via KPN?

Krijg je de andere Hussel voordelen (zoals korting op je mobiele abonnement) wel? Als dat niet het geval is, dan raad ik je aan om via onze site de Hussel voordelen aan te melden: Hussel voordelen aanmelden.

Neem even contact met de klantenservice op voor een eventuele vergoeding voor de misgelopen korting. Mijn collega kan dan samen met jou kijken wat we daar in kunnen betekenen. Je kunt ons op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur bereiken en op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur via 0800 0402 (gratis).


Hi Jose,

Veel dank voor jouw reactie. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en mijn abonnementen bleken niet gekoppeld te zijn. Ik was dus verder wel netjes aangemeld voor de husselkorting alleen doordat er niet gekoppeld was pakte het systeem het kennelijk niet geheel. Ik heb nergens uit kunnen afleiden dat dit niet gekoppeld zou zijn. De andere husselvoordelen op mijn mobiele kreeg ik wel dus ik heb niet eerder gezien dat er iets mis ging met het Entertainmentvoordeel. De klantenservice geeft aan mij niet volledig te kunnen compenseren maar slechts gedeeltelijk, omdat ik het te laat zou hebben aangegeven. Deze regel vindt ik niet zo snel terug in jullie voorwaarden dus ik vraag me af of hier niet alsnog iets in kan worden gedaan. Zeker omdat ik een gedeelte van de korting wel kreeg en dus ook echt niet wist dat ik een deel miste. De eerste zes maanden kreeg ik sowieso korting op mijn abonnement als nieuwe klant, zodat het ook echt niet opviel. Met de klantenservice kom ik momenteel helaas niet verder. Is er nog een andere manier om hier naar een oplossing te zoeken?

Met vriendelijke groet,

Chelsea


Hi @Chelsea122,

Excuus voor mijn late reactie. Jammer dat je je niet kunt vinden in de oplossing. Ik kan hierin niet meer voor je betekenen dan mijn collega aan de telefoon. Ben je het niet eens en wil je dat er nog eens naar gekeken wordt, dan kun je het beste een klacht indienen