Skip to main content

Waarom is bij KPN tv+ het prijsverschil tussen 100/100 en 200/100 zo veel groter.

 

Bij KPN Hussel is 200/200 € 2,50 duurder dan 100/100

Bij KPN tv+ is 200/200 € 7,50 duurder dan 100/100

Hallo @joop2011 ,

Het zijn gewoon twee hele verschillende producten. Hussel is bovendien niet meer af te sluiten. KPN heeft besloten dat KPN+ de toekomst is. Verschil bij Hussel is trouwens 3,00. 


KPN + : 

 

Ga alleen over naar KPN+ , als dat voor jou voordelig is. 

 


@Noordzee 

Bedankt voor de reactie.

 

Mijn vraag is alleen waarom het verschil tussen 100-100 en 200-200 glasvezel FTTH bij KPN tv+ zo erg groot is. 

Verschil van € 7,50 per maand is best veel.

 

Ik wil van Hussel t.z.t. ook over naar KPN tv+

In principe is 100-100 voor ons voldoende.

We willen wel 5 x KPN veilig hebben.

 


 

Mijn vraag is alleen waarom het verschil tussen 100-100 en 200-200 glasvezel FTTH bij KPN tv+ zo erg groot is. 

KPN heeft de prijs van 100Mbps bij TV+ verlaagd van €49,- naar €42,50.

Waarom ze die aanzienlijk prijsverlaging hebben doorgevoerd heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het 50Mbps abonnement is komen te vervallen en dat er wel een "instap" abonnement moet blijven om aantrekkelijk te blijven voor mensen met een smallere beurs.

Ik zou zeggen doe je voordeel ermee.


Als 100-100 voor jou voldoende is, dan ben je voor internet natuurlijk goedkoper uit, maar TV is weer 2,50 per maand duurder. Per saldo voor jou nog steeds goedkoper. 
 

Wat betreft KPN Veilig, dat is (zoals je weet) Vikash aan het navragen in een ander topic. 

Het verschil van 7,50 met 200-200? Daar zal KPN vast over nagedacht hebben. Ik vermoed dat ze 100-100 scherp in de markt willen zetten uit concurrentieoverwegingen. De meeste mensen hebben ook voldoende aan 100-100.


Ik denk dat die KPN veilig voor 5 apparaten bij KPN tv+ wel klopt.

Dat zou voor mij betekenen dat ik € 7,-- per maand goedkoper uit bent.

Voor een pensionaris toch weer mooi meegenomen.😉

 

Maar i.v.m. de kinderziektes in de DIW7022 wacht ik nog even.

En hopelijk zitten dan ook de HD+ kanalen erop.

 

Hartelijk dank allen voor het meedenken.

 

P.S.

Ik denk dat ik 200/200 voor € 47,50 misschien wel zou behouden.

Nu de Beta van Diablo4 aan het downloaden en dat gaat met 200 down best wel snel.


Ja, maar 200-200 kost dus 50 euro per maand. Keuzes, keuzes; alles heeft zijn prijs. 
 

Voor mij zou 100-100 voldoende zijn. Ik heb nu ongeveer 70-70 (bij een 50-50 abonnement.) 


Dank je @Noordzee 

Ik denk dat ik dan ook naar 100-100 gaat.

En daar zit bij KPN tv+ ook 5 x KPN veilig bij, dus dat is ook helemaal top.


Als 100-100 voor jou voldoende is, dan ben je voor internet natuurlijk goedkoper uit, maar TV is weer 2,50 per maand duurder. Per saldo voor jou nog steeds goedkoper. 
 

Wat betreft KPN Veilig, dat is (zoals je weet) Vikash aan het navragen in een ander topic. 

Het verschil van 7,50 met 200-200? Daar zal KPN vast over nagedacht hebben. Ik vermoed dat ze 100-100 scherp in de markt willen zetten uit concurrentieoverwegingen. De meeste mensen hebben ook voldoende aan 100-100.

Dank je @Noordzee 

Ik denk dat ik dan ook naar 100-100 gaat.

En daar zit bij KPN tv+ ook 5 x KPN veilig bij, dus dat is ook helemaal top.

 

 

@joop2011 

Mijn persoonlijke mening is dat je wellicht het beste kunt wachten tot na 1 juli 2023. Ten eerste zijn dan waarschijnlijk de nodige kinderziektes in KPN TV+ verholpen, ten tweede weet je tegen die tijd wat er met de prijzen van de verschillende pakketten gaat veranderen per 1 juli 2023. Na de introductie van KPN Hussel werden de prijzen het eerste jaar ook niet verhoogd, en kon je beter na die 1 juli (destijds 2020 dacht ik ...) overstappen op KPN Hussel. Want dan betaalde je de prijzen van nieuwe Hussel-klanten, terwijl klanten die al eerder waren overgestapt te maken kregen met een indexatie.