Skip to main content

HELP!!!!!

Husselpakket 12 oktober besteld voor 16 november.  Zou 11 november gestuurd worden via track en trace tussen 15.45 en 17.45. Kreeg 18.00 bericht, post zou het niet halen en proberen voor 22.00 te leveren. Dus niet. Moest track en trace in de gaten houden voor nieuw bezorgdatum /uur.      Volgende dag ook niet geleverd. KPN gebeld… 1uur aan de lijn wisten het ook niet.

Advies afwachten. Maar zou voor 17 november geleverd worden ivm monteur. Dus niet. Krijg na 2dagen via track en trace bericht, pakket geleverd 11 november 15.45 uur. Dus niet. Weer KPN gebeld, weer 1 uur aan de lijn. Wisten het weer niet. Nee echt voor 16 november zou geleverd worden , gegarandeerd. 16 november…… nog steeds niet. Weer 1 uur aan de lijn, zou nieuw pakket gestuurd worden…...U raadt het al 17 november Nog niets ontvangen, geen track en trace. Wel vanochtend mail,goed nieuws, uw internet aansluiting is actief Sluit nu uw pakket aan. WE HEBBEN GEEN PAKKET ONTVANGEN !!!!!!!!!

HELP 

 

Welkom @wlvd! Fijn dat je ons gevonden hebt. Je zegt aan de ene kant, dat het pakket geleverd zou moeten worden, vóór 17 november, i.v.m. de monteursafspraak. Aan de andere kant, heb je inmiddels het bericht ontvangen dan de lijn geactiveerd is. Hieruit maak ik op dat je géén monteursafpraak hebt en het dus het pakket zelf zou aansluiten, klopt dit? 
Als een pakket, om wat voor reden dan ook, niet optijd geleverd wordt voor een monteursafspraak, dan is dit niet meteen een ramp. De monteur heeft vaak een reserve pakket in zijn bus liggen. 

Op 16 november zou er een nieuw pakket je kant op zijn gestuurd. Heb je hier een bevestiging van ontvangen?

Goed, je zit in een lastige situatie nu. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Hopelijk kan ik voor wat opheldering zorgen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer zijn voldoende.:blush:


Alles is telefonisch besproken en geregeld, zoals adres, monteur etc. zelfs gegarandeerd dat het op tijd geleverd en aangesloten werd. Heeft me 4x 1 uur tijd gekost en iedere x een ander antwoord. Gisteren laatste gesprek gehad, zou nieuw pakket gestuurd worden. Tijdens gesprek mail gehad dat pakket verstuurd zou worden. Monteur kon niet afgezegd worden, later werd gezegd dat monteur niet gepland was, terwijl eerdere gesprekken werd bevestigd 17 november tussen 10-12 uur monteur gepland was!  Begrijpt u het nog, wij niet meer! En hebben tot op heden niets!


@wlvd Ja, ik volg het nog, maar ben er niet trots op:sweat_smile: . De collega die je vanmiddag sprak heeft aangegevens dat het pakket morgen komt. Volgens mij was de verbinding slecht, want hij kreeg geen reactie.  Ik heb even gegeken naar de sms bevestiging. Klopt het dat je het pakket naar een ander adres hebt laten bezorgen dan je thuisadres? Morgen ontvang je het pakket! 

Ik heb meteen een monteurafspraak voor je gepland voor 19-11-2020 tussen 1400-1600 uur. Dit is de eerstmogelijke datum en dus al ‘vrij snel’. Als de 19e niet uitkomt, is de eerstvolgende beschikbare datum 25-11-2020:sweat_smile:.  Laat het maar weten. Als dit niet uitkomt, kun je dan een dag én tijd geven die jullie het beste uitkomt om een monteur over de vloer te hebben? 

We horen graag van je! 

Gepland (logistiek)

Afleverdatum:

18-11-2020


Hallo Lisa, eindelijk een bevredigend antwoord. Klopt dat we nu het pakket naar adres laten sturen naar adres waar we nu nog wonen en niet naar het adres sinds 16 november.echter ik weet niet of we moeten tekenen voor ontvangst, want we zijn morgen niet thuis.kan wel geleverd worden! Dan is monteur oké  19 november. 


Perfect! Dan laat ik de afspraak voor de 19e gewoon staan, want 'nee’,  je hoeft niet te tekenen voor ontvangst. De bezorger kan het pakket dus gewoon in de container stoppen als niemand thuis is om het aan te nemen :grin: .  Wel even een briefje achter het raam natuurlijk! :wink:


We zitten in een appartementencomplex, waar post .nl binnen kan komen  en het pakket op de balie achter kan laten. 

Hoopt dat het nu eindelijk voorspoedig gaat.

Bedankt voor uw inzet,

mvg. Wilma 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het is goed gekomen. Als we hier nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit uiteraard graag!:smile:


Inmiddels is pakket2 aangekomen en geïnstalleerd en pakket 1 ook ontvangen. Moet nu nog teruggestuurd worden. WAt is de procedure daarvan?? Mvg Wilma


Goed om te horen! Je mag het pakket (gratis) naar ons retoursturen. Kras je eigen gegevens voor en schrijf dit op de doos:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Je kunt het pakket afgeven bij een PostNL-punt. 

Succes! :smile: