Skip to main content

Ik doe al Internet en VOIP via KPN.   Ik heb een domein( bijVIMEXX) een website (via Wordpress) en 3 -emailadressen via een webmailhost. (cPanel).  Heeft iemand ervaring met het overzetten van je domein naar KPN en je e-mailadressen daarbij te behouden. Kun je bij KPN iemand inhuren die dat voor je doet?.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ik doe al Internet en VOIP via KPN.   Ik heb een domein( bijVIMEXX) een website (via Wordpress) en 3 -emailadressen via een webmailhost. (cPanel).  Heeft iemand ervaring met het overzetten van je domein naar KPN en je e-mailadressen daarbij te behouden. Kun je bij KPN iemand inhuren die dat voor je doet?.

Hallo @Achates ben je een zakelijke klant of een consument?

 


Hoi @Achates, welkom bij ons op het forum. Bij een consumenten abonnement is een eigen domeinnaam niet mogelijk. Toen Planet en HetNet nog bestonden was die optie er met een 'Eigen Site en Mail’ pakket, maar dat bestaat niet meer. Dat is jaren geleden overgegaan naar onze zakelijke tak en vorig jaar is dat ook gestopt en zijn die pakketten overgenomen door een extern bedrijf.

Je kunt kijken of het bij onze zakelijke collega's nog mogelijk is, of dat je beter af bent zoals je het nu doet.


Ik heb mijn wjb4all.nl domein gekoppeld aan de kpnmail.nl mailboxes.

Hoe je dat kunt doen kan je lezen in het onderstaande topic.

Jouw website zal je echter elders moeten laten hosten of zelf moeten hosten.