Skip to main content

kan ik als bestaande klant ( meer als 5 jaar ) ook in aanmerking komen voor de KPN Box 12 modem

Modems worden alleen omgeruild als ze niet meer werken. En niet ieder modem is geschikt voor ieder type verbinding. Welk modem heb je nu?


Experia V10

 


Ook wij hebben al een week geen stabiel wifi en heb hier al met u collega contact over gehad.

en alles geprobeerd via de wifi manager enz,

anders zal ik een nieuwe modem moeten  kopen ,maar dat lijkt mij vreemd als bestaande klant.


De V10 is juist het beste modem wat KPN eigenlijk heeft,Blijven bekabelde verbindingen wel stabiel?


De v10 is het beste modem wat kpn heeft en ooit heeft gehad.  Er is waarschijnlijk wat meer aan de hand. Wat is er zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur? Heb je wifi versterkers? Heb je dit soort dingen in huis?

 


ik heb al de Experia wifi versterker de zwarte en ook daar zijn de lampjes keurig groen.

ook dit is gecontroleerd en zowel de modem als de versterker heeft een fabriek reset gedaan

 

Dit alles is door een monteur KPN aangesloten


Als je de experia wifi verwijderd en daarna het modem reset en vervolgens de wifi van het modem gebruikt(dus experiawifi afgekoppeld laten),Is het dan wel stabiel?

En staat wifi op de v10 ook uit op dit moment?

Wireless moet uitstaan.

 


ik heb de versterker er al tussen uit gehad en alleen op de wifi van de modem.

dan heb ik bijna geen wifi of het lampje brand niet en na de reset werkte het weer 

wifi telefoon verbind dan niet goed en mijn Dab radio heeft dan ook geen wifi 

 


Heb jij maar één Experia WiFi?

Waar staat die Experia WiFi en heb je daarmee bereik in jouw hele woning?

Welke software versie staat op die Experia WiFi?


de versterker staat in de huiskamer

Model H369A

Serienummer ZTEAG8GG9100715

Hardware versie V1.00

Software versie V1.01.00T03.8V4

Boot loader versie V1.0.00

xDSL PHY versie A2pvfbH045q.d27i

MAC adres 70:2e:22:86:a4:76


Ik bedoel de software versie van de Experia WiFi, niet die van de V10.


hoe kan ik dit zien


hoe kan ik dit zien

door in te loggen in de Experia WiFi.


hoe doe ik dit

 


hoe doe ik dit

Door in de browser naar http://<IP adres van Experia WiFi> te gaan.

Standaard staat deze op 192.168.2.150 en dus zou je dan naar http://192.168.2.150

 moeten gaan.


ik kom er niet in


Log eens in op de v10 en  bekijk het IP adres van de experia wifi

 


bij mij staat dit onder Lan verbindingen en niet bij wifi


 


Ja,Dat klopt.Ik had het fout.

Je moet dan met de experia wifi verbinden en dan naar http://192.168.2.150 gaan,Je bent nu met de v10 verbonden begrijp ik?


de experia is bekabeld


ben je nu via de wifi van het modem of van de experia wifi verbonden?of met een kabel?


de experia is verbonden met kabel vanaf de modem dit is door jullie monteur zo gedaan


Maar hoe is het apparaat waarmee je nu op dit forum zit aangesloten op internet?Wifi,kabel?

Wij allemaal zijn niet van KPN trouwens,Mensen die van KPN zijn hebben het gekleurde kpn logo in hun avatar.

 


ik heb het net nog gecontroleerd en de wifi versterker zit aan gesloten zoal kpn aan geeft 

kabel vanaf de modem naar de versterker  alle lampjes branden zoal de installatie kpn aangeeft

verder weet ik het ook niet meer.