Skip to main content

kan ik als bestaande klant ( meer als 5 jaar ) ook in aanmerking komen voor de KPN Box 12 modem

Ja,Maar brand wireless op de v10 wel of niet?

En hoe is het apparaat waar je nu opzit verbonden met het internet?


ja dit brand op de V10 en op de versterker 

maar niet stabiel naar mijn telefoons 1 streepje

 

 


Als eerste de meest voor de hand liggende methode doen: herstart (stroom eraf stroom erop, v10 en de WE), doet dit ook voor het nt punt (glasvezelverbinding). Als dit niet helpt dan harde reset (terug naar fabrieksinstellingen) van v10 en WE. Als het dan nog steeds slecht is dan graag bellen met klantenservice,  zijn gaan dan de lijn uitmeten. Indien het nodig is krijg je zeker wel een ander modem (misschien wel weer een v10, het beste modem).  Het zou ook ergens anders aan kunnen liggen,  dat zien ze wel bij een meting. Succes!


de resetten en stroom er af heb ik uiteraard allang gedaan

bedankt voor u tijd.

helaas geen stabiel wifi


Wireless moet uit op de v10,Houd het middelste knopje even 10 sec ingedrukt.


Dan dus bellen met 08000402, dat scheelt wat typwerk en levert zeker een oplossing op.


ik kom er niet in

Krijgt u dit login venster te zien?

Welk wachtwoord gebruikt u? Gebruikt u het Web password onder op het voetje?

 


Wireless moet uit op de v10,Houd het middelste knopje even 10 sec ingedrukt. blijft branden als ik dit doe

 


Ok,Wil je dan het knopje net zolang ingedrukt houden tot wireless wel uitgaat?Ik denk dat het wel lukt op die manier maar joep weet vast wel hoelang dat precies moet.

@Joep1965 Weet jij hoelang je dat knopje moet indrukken?


Ik heb het nu wel uit maar dan heb ik helemaal geen verbinding meer met mijn telefoons


Zie je een netwerk wat met BWA begint?


nee


Hmm,Brand wireless op de experia wifi wel?

Wil je eens op je telefoon de wifi analyzer installeren? https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.webprovider.wifianalyzer

Als je dan naar de 3 puntjes en daarna naar lijst gaat,Zie je dan een netwerk waar arcadyan bijstaat?


nee staat er niet bij


Dat klopt ook, er hoeft helemaal geen netwerk te zijn dat met BWA begint.

Weet je nu al het IP adres van jouw Experia WiFi?


Dat klopt ook, er hoeft helemaal geen netwerk te zijn dat met BWA begint.

 

Maar wel een netwerk van de fabrikant arcadyan,Dat is waar ik naar vroeg:

Hmm,Brand wireless op de experia wifi wel?

Wil je eens op je telefoon de wifi analyzer installeren? https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.webprovider.wifianalyzer

Als je dan naar de 3 puntjes en daarna naar lijst gaat,Zie je dan een netwerk waar arcadyan bijstaat?

Bij deze wifianalyzer staat de fabrikant van het wifi-apparaat.


 


en er staat nu inderdaad een netwerk met arcadyan bijstaat?


en er staat nu inderdaad een netwerk met arcadyan bijstaat

Top,Herken je die wifinaam?Weet je daar het wachtwoord van?Ander het kastje eens resetten.


Log dan eens in op http://192.168.2.150.

Als je daar nog geen wachtwoord voor ingesteld had, gebruik dan het wachtwoord op de sticker.


ik kom er niet in ook niet met een van de password


Alles heel vreemd! Begin gewoon opnieuw en hou het simpel.  Alles resetten en herinstalleren.  Moet gewoon werken. Indien niet,  dan bel je! Is niet echt hogere wiskunde toch?


ik kom er niet in ook niet met een van de password

Ziet u wel dit login formulier? 

En het Web password op het voetje werkt niet? Reset hem dan. Hou de resetknop minimaal 15 seconden vast.


ik heb weer wifi en weet niet wat er gebeurd is 

alle instellingen na gelopen via kpn manager en de tips

bedankt iedereen:grinning:


ik heb weer wifi en weet niet wat er gebeurd is 

alle instellingen na gelopen via kpn manager en de tips

bedankt iedereen:grinning:

Goed nieuws @Tdle :smiley: Top dat het je gelukt is!