Skip to main content

Ik heb al jaren een KPN abonnement voor internet, TV en 2 mobiele telefoons.

Kan ik een kortingscode krijgen om bij Tankey goedkoop te tanken?

Op de site van Tankey staan de volgende partners vermeld (daar staat kpn niet bij)

Bijenkorf, Greetz, Plein, Blokker (de huishoudzaak), HEMA, Mediamarkt, Thuisbezorgd, Lidl en een gokding (die ik hier niet vermeld).
Qua providers doen alleen T-mobile en Ben mee.

Via KPN kun je geen aankopen doen voor korting bij het tanken.

Lees op de site van Tankey hoe het werkt. Bij aankopen via bovenstaande bedrijven kun je punten krijgen. Dat geeft recht op korting bij het tanken. Download de Tankey app hiervoor. Ook voor deelnemende tankstations.

https://www.tankey.nl/

Ik acht de kans vrij klein (dat staat voor niet) dat kpn hieraan mee gaat doen.

Het duurt héél lang (!) voordat je minimaal een gratis tank bij elkaar gespaard hebt. Dat zal je meer kosten, aan aankopen bij de deelnemers, dan gewoon zo tanken lijkt mij!

Dit soort acties zijn vrijwel altijd om verkoop te stimuleren. De korting is daarbij een voorgehouden sigaar.


KPN biedt nieuwe abonnementen aan ( 50% korting eerste jaar) en dan kun je € 0,13 per liter korting krijgen bij Tamoil/Tankey.

Staat in de Tankey-app.


Waarom in vredesnaam zou KPN dat doen? Wat heeft KPN met een tankstation of met auto's te maken? Niets toch? Er zijn ook zat klanten die überhaupt helemaal geen auto hebben. Wat hebben die aan een korting bij een tankstation? 


Maar je bent al klant van kpn. Dan kan je daar sowieso geen gebruik van maken. Dat is dan voor nieuwe klanten, en dan moet je minimaal 6 maanden géén klant zijn geweest. Als je nu van bv Alles in 1 naar Hussel gaat ben je geen nieuwe klant. Dan is het alleen een wijziging.

KPN biedt nieuwe abonnementen aan ( 50% korting eerste jaar) en dan kun je € 0,13 per liter korting krijgen bij Tamoil/Tankey.  Staat in de Tankey-app.

Als je het niet erg vindt ga ik deze app niet zómaar even downloaden hiervoor.

Op de website van Tankey heb ik er niks over gevonden. Ook niet op de site van KPN.