Skip to main content
Beantwoord

Ik ben de adapter van mijn Experia Wifi kwijt

• September 1, 2021
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo,

Ik ben mijn adapter van mijn experia wifi kwijt. Waar kan ik een nieuwe kopen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Retlaw1967. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. De garantietermijn op een ExperiaWifi is 2 jaar, onder voorwaarde dat het op de juiste manier is gebruikt. ODe garantietermijn op bijvoorbeeld een door de klant aangeschafte KPN Draadloze Verbindingsset en Wifi versterker (ExperiaWifi en SuperWifi) is 2 jaar, onder voorwaarde dat het op de juiste manier is gebruikt. Om gebruik te maken van de garantie heb je het aankoopbewijs nodig waarmee je kan aantonen wanneer het gekocht is. Je kan met jouw ExperiaWifi en het aankoopbewijs langs een KPN winkel gaan, daar kan je verder geholpen worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2021

Hoi @Retlaw1967. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. De garantietermijn op een ExperiaWifi is 2 jaar, onder voorwaarde dat het op de juiste manier is gebruikt. ODe garantietermijn op bijvoorbeeld een door de klant aangeschafte KPN Draadloze Verbindingsset en Wifi versterker (ExperiaWifi en SuperWifi) is 2 jaar, onder voorwaarde dat het op de juiste manier is gebruikt. Om gebruik te maken van de garantie heb je het aankoopbewijs nodig waarmee je kan aantonen wanneer het gekocht is. Je kan met jouw ExperiaWifi en het aankoopbewijs langs een KPN winkel gaan, daar kan je verder geholpen worden. 

• September 1, 2021

Hallo @Vikash , @Retlaw1967 , doet geen beroep op garantie, hij/zij wil weten waar een nieuwe stroomadapter gekocht kan worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2021

Hoi @Vikash, zoals @JanD aangeeft doe ik geen beroep op garantie, maar ik wil weten waar ik een adapter kan kopen daar ik de mijne kwijt ben. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@JanD Ik begrijp dat er geen beroep wordt gedaan op de garantie, maar ik verwacht dat mijn collega een nieuwe Experia Wifi (met stroomadapter) meegeeft aan @Retlaw1967. Deze adapters zijn helaas niet los te koop.