Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben mijn adapter van mijn experia wifi kwijt. Waar kan ik een nieuwe kopen?

Hoi @Retlaw1967. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. De garantietermijn op een ExperiaWifi is 2 jaar, onder voorwaarde dat het op de juiste manier is gebruikt. ODe garantietermijn op bijvoorbeeld een door de klant aangeschafte KPN Draadloze Verbindingsset en Wifi versterker (ExperiaWifi en SuperWifi) is 2 jaar, onder voorwaarde dat het op de juiste manier is gebruikt. Om gebruik te maken van de garantie heb je het aankoopbewijs nodig waarmee je kan aantonen wanneer het gekocht is. Je kan met jouw ExperiaWifi en het aankoopbewijs langs een KPN winkel gaan, daar kan je verder geholpen worden. 


Hallo @Vikash , @Retlaw1967 , doet geen beroep op garantie, hij/zij wil weten waar een nieuwe stroomadapter gekocht kan worden.

 


Hoi @Vikash, zoals @JanD aangeeft doe ik geen beroep op garantie, maar ik wil weten waar ik een adapter kan kopen daar ik de mijne kwijt ben. 


@JanD Ik begrijp dat er geen beroep wordt gedaan op de garantie, maar ik verwacht dat mijn collega een nieuwe Experia Wifi (met stroomadapter) meegeeft aan @Retlaw1967. Deze adapters zijn helaas niet los te koop.