Skip to main content

ik ben doof , het contact met kpn is zeer slecht, zie een telefoonnummer voorbijkomen, maar kan niet bellen, geen emailcontact mogelijk, wil dus contact met medewerker maar is onmogelijk, ik wilde alleen maar vragen waarom de ondertiteling van de zender ( politiek vandaag) verstoord is tekst loopt door elkaar waardoor het niet leesbaar ) als kpn het leest mogen ze het probleem voor me oplossen

kees

Ojee @cees11, als de tekst door elkaar heen loopt is het voor jou vast lastig te begrijpen wat er precies gezegd wordt 🙁

Hoe kijk je precies naar deze zender? Via de tv-ontvanger of via de iTV online app of smart tv app? En kijk je ‘live’ tv of ben je iets aan het terugkijken dat je eerder op hebt genomen?

Lukt het je ook om hier een foto of screenshot van het beeld te plaatsen, waar op te zien is hoe de ondertiteling ‘door elkaar loopt’? Ik wil dit graag doorsturen naar de juiste afdeling!


er is waarschijnlijk toch gereageerd op de achtergrond, zie dat het probleem nu opgelost is door kpn

het bestond al enige tijd, ik keek met mijn laptop 

dus ben weer blij


Ah heel fijn, bedankt dat je nog even laat weten dat het nu weer in orde is 😊


Mooi dat het weer werkt.

Opmerkinkje, bij de rechtstreekse debatten wordt de ondertiteling automatisch gemaakt door herkenning met een computer programma, heel knap allemaal maar toch zie ik nog wel eens een totaal  verkeerd woord langskomen in de ondertitels, dus ga daar niet te veel op af. Maar ik vertel niets nieuws ws.