Skip to main content

Vandaag abonnement afgesloten bij KPN, nu maandje wachten 

Hoi @Patrickk72, wat leuk, welkom! En ook van harte welkom op ons forum :) 

Als je meer wilt weten over het KPN Forum, hier lees je alles over onze KPN community. Laat het gerust weten als je vragen hebt, we denken hier graag met je mee.


Goedemorgen,

 

Op 28-2-2022 heb ik online een abonnement afgesloten voor internet en tv van de KPN met overstap service. Ik had deze dag voor de zekerheid nog even gebeld met 0800-0402 om te vragen of de bestelling goed doorgekomen was. Volgens de meneer van de KPN ligt de glasvezel hier tot de erfgrens maar dat is niet het geval, ik woon in een appartement en het glas kabeltje zit al in de huiskamer , moet alleen nog een NT kastje op aangesloten worden. Hoe lang duurt het gemiddeld dat er contact opgenomen word voor een afspraak hiervoor? De overstap staat nu op 30-3-2022 geplant volgens de info die ik heb. 

 

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic


@Patrickk72 Hi Patrick, we hebben je berichtje verplaatst naar je eigen topic. Zo kunnen we je het beste helpen, en houden we het forum overzichtelijk :)

Goed dat je controleert of alles klaar voor gebruik is! Het forum is van KPN als provider, wij zorgen er straks voor dat het signaal op jouw glasvezelverbinding komt. KPN Netwerk is het bedrijf dat over de aanleg en beheer van de glasvezelverbinding gaat. Als je jouw adres controleert op hun website, welke status krijg je dan te zien?


Hoi Alexandra,

 

Op de site staat dat het beschikbaar is, maar als dat niet zo was had ik überhaupt geen abonnement kunnen aanvragen volgens mij. Heb gisteren met een kpn medewerker gesproken hij zei dat er waarschijnlijk deze week word gebeld voor een afspraak voor het nt kastje 


@Patrickk72 Prima, dat is mooi! Je kunt vaak vooraf al een aanvraag doen, als de aansluiting bijna klaar is, vandaar de check. Wacht het maar even af, ik hoop dat je snel meer weet. Als je vragen hebt of als het lang duurt, geef me dan gerust een seintje. Als je dan ook meteen je forumprofiel invult, kan ik de status even voor je nakijken.


Heb mijn profiel ingevuld bij deze


@Patrickk72 Dankjewel, ik heb ze erbij gepakt. 

Het glasvezelnetwerk is nog niet klaar voor gebruik. Daar wachten we nu op. De verwachting is nu dat je verbinding klaar voor gebruik is op 30 maart. Dat betekent dat we nu wachten op de gereedmelding vanuit KPN Netwerk. Als je er vragen over hebt, kan je in de tussentijd contact met KPN Netwerk opnemen.


Ik kreeg een mail van KPN netwerk vorige week dat de aansluiting klaar zou zijn voor gebruik .

 


Vandaag ben ik gebeld, er staat nu een afspraak voor 5-4-2022 voor het plaatsen van het NT kastje. Krijg ik nog een bevestiging van deze afspraak?


Maak je telefonisch een afspraak voor 5 april in de middag, krijg ik nu een mail voor 4 april in de ochtend. Erg vreemd 


@Patrickk72 Je krijgt inderdaad altijd een bevestiging van de afspraak per e-mail. Wel gek dat het afgesproken moment en de bevestiging afwijken. Ik heb het even nagekeken, en ik zie ook 04-04-2022 tussen 08:00 en 10:00. Als dat niet uitkomt kan de afspraak worden aangepast. Je kunt daarvoor het beste even bellen (0800-0402) met onze klantenservice, dan is het direct geregeld.


Nee hoor de 4e is prima . Vind het alleen raar dat die man aan de telefoon de 5e in de middag zei. Vandaag is ook pakket verzonden dus lijkt allemaal goed te gaan verder 

 

 


@Patrickk72 Fijn, goed om te horen! Ik vermoed dat de datum een foutje is geweest, de verkeerde datum gecommuniceerd tijdens gesprek😊 Maar dat is een vermoeden, ik ben er natuurlijk niet bij geweest. Alles ziet er van deze kant ook goed uit.


Vanmorgen is de monteur geweest, was zelf niet thuis maar na een half uur deed alles het. Hoor wel van mijn vrouw dat de tv scherper beeld heeft maar wel iets meer flets tov Ziggo.