Skip to main content

Hallo, op mijn kpn box zit helaas geen sticker met het wachtwoord en het boekje waarin het stond is per abuis door een van mijn kinderen weggegooid. Waar kan ik het wachtwoord vinden? Wat moet ik doen? Dank vast voor de hulp! 

Hallo @PMak , je hebt dus een KPN Box 12 zonder dit etiket aan de achterzijde? Bijzonder… 🤔

Dat etiket is de enige plaats waar deze benodigde informatie te vinden is.
Op deze manier wordt inloggen wel heel moeilijk.


Hallo @PMak is het wel een modem van KPN?

Wie haalt het in zijn hoofd om zo’n sticker te verwijderen van een bruikleen-product?

 


misschien dat hij op een of ander apparaat nog opgeslagen staat in de browser?

Anders zou hij toch omgeruild moeten worden ben ik bang, en KPN kan dat ding daarna wel weggooien denk ik.


misschien dat hij op een of ander apparaat nog opgeslagen staat in de browser?

Anders zou hij toch omgeruild moeten worden ben ik bang.

En de volgende keer de sticker dan laten zitten hé😉

Grote kans dat KPN de vervangingswaarde van het modem ook nog in rekening brengt, want KPN kan ook niets meer met dat modem.

 


Grote kans dat KPN de vervangingswaarde van het modem ook nog in rekening brengt, want KPN kan ook niets meer met dat modem.

 

Denk ik ook, maar laten we niet al te streng worden op @PMak want er valt nu toch niks meer aan te veranderen.

Alleen een wijze les om die sticker gewoon te laten zitten de volgende keer.

 


Nu nog graag een reactie van @PMak , hoe de vork ik de steel zit.

 


🙃 het modem is geïnstalleerd door kpn, ik heb er niet aangezeten... dus er heeft nooit een sticker opgezeten. 😏 


Wie had dan de gegevens in het boekje geschreven?De monteur?


Hallo, op mijn kpn box zit helaas geen sticker met het wachtwoord en het boekje waarin het stond is per abuis door een van mijn kinderen weggegooid.

Er is geen boekje waar zo'n wachtwoord in staat. Althans niet door KPN meegeleverd. Als er nooit een sticker op gezeten heeft, hoe heeft u dan ooit gebruik kunnen maken van WiFi? 


@PMak , dat blijft vreemd.
Een KPN Box zonder sticker, die heb ik nog nooit gezien. Kan je hier eens een foto plaatsen? 🤔


De sticker is blijkbaar in het boekje geplakt…


Dan neem ik aan dat een moderator hem kosteloos voor je kan ruilen.

Wil je daarvoor je profiel invullen?


De sticker is blijkbaar in het boekje geplakt…

Dat zou u dan zelf gedaan moeten hebben. En dat mag niet.


Ehm nee, dan zou ik dat moeten weten nietwaar? We zijn afgelopen september overgestapt naar kpn. Er was een zeer vriendelijke monteur van KPN die alles spik en span heeft geïnstalleerd en ws de sticker in het boekje heeft geplakt ipv op het device. Maargoed, ik zal KPN bellen als ik een nummer kan vinden.


De monteur zal misschien de sticker eraf hebben gehaald en in het boekje geplakt hebben, al lijkt me dat wat raar.Standaard zit er namelijk altijd al een sticker op,Ik heb nog nooit meegemaakt dat die er los bij zat.

Het nummer is 0800-0402.


Ehm nee, dan zou ik dat moeten weten nietwaar? We zijn afgelopen september overgestapt naar kpn. Er was een zeer vriendelijke monteur van KPN die alles spik en span heeft geïnstalleerd en ws de sticker in het boekje heeft geplakt ipv op het device. Maargoed, ik zal KPN bellen als ik een nummer kan vinden.

Die sticker zit vanaf fabriek al op dat kastje. Daar doet de monteur niks aan.


Dank voor het nummer Martijn, ik ga bellen. En dank Nick voor je opmerking die suggereert dat ik aan het jokken ben. Er is geen sticker, er zijn geen stickerresten,  ik weet zeker dat ik een witte sticker op een zwart device zou kunnen waarnemen... 


Laat maar weten of het lukt!


Gelukt! En de dame van KPN herkende de situatie, betreffende monteur doet dit vaker. Was geen probleem, ook niet bij inwisselen van modem. 


Het blijft een bijzonder geval @PMak , als de medewerker aan de telefoon de situatie herkent en weet welke monteur dit doet. Hopelijk krijgt deze monteur dan betere instructies om verdere problemen te voorkomen. Deze informatie hoort achterop het modem te staan en niet in één of ander boekje.


Goed om te horen!

Hopelijk doet de monteur dit nu niet meer, want zo kan kpn wel heel veel modems weggooien.


Volgens de dame aan de tel, die al meer dan 10 jr bij kpn werkt vertelde ze, maakte dat helemaal niet uit...