Skip to main content

beste,

Hoe kom ik bij de manager van de klachten afdeling ?

vandaag iets vervelends mee gemaakt met een collega van jullie aan de telefoon,

voelde me absoluut niet serieus genomen , mocht me zinnen niet afmaken ,raaskalde zo door me heen en zei uit eindelijk dat ik het niet goed uitleg. lacht je uit over de telefoon  en als je dan vraagt naar een collega lacht hij nog harder en zegt denk dat je daar niet verder mee komt maar zal je door verbinden fijne dag. 

Lekker laten gaan! Er kan via de telefoon altijd een misverstand of onduidelijke situatie ontstaan. Als je het probleem nu hebt opgelost hebt zou ik het laten rusten.


Lekker laten gaan ? Ik betaal 70 eur per maand en zit al een jaar met shit! Wat bedoel je nu precies ?  De verbinding doet het nu dus moet ik geen vergoeding aanvragen ?


Dit ging toch om onvriendelijk te woord gestaan worden en lachen? 


Het gaat mij erom dat ik een oplossing vind voor die vergoeding te kunnen aanvragen en dat jullie op de hoogte zijn dat er een medewerker in dienst is die z’n klant gewoon uitlacht 


@Gensist . Dit is het topic en het probleem van Gens. 

Jij hebt, kennelijk, een ander probleem. Graag daarvoor een eigen topic aanmaken. Dan krijg je daar alle aandacht.


Zijn @Gens en @Gensist dezelfde personen?


Hi @Gens, welkom op ons forum.

Ik schrik een beetje van wat je zegt! Het uitlachen en respectloos omgaan met jou, en onze klanten, is zeker niet hoe wij ons als KPN willen profileren. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik zoek graag uit wie dit is geweest! 
 

 


Beste,

ik weet niet hoe ik mijn post kan weghalen maar je collegas hebben het opgelost. Ik krijg een heel jaar tv terug ivm storing sinds okt 2022 en heb gister een mooie bos bloemen ontvangen van uw collega met excuses ik ben al 14 jaar klant dus ben er heel blij mee en na maaanden dagelijks contact was dit de eerste nare ervaring . Voor mij is het goed zo. Merci

Â