Skip to main content

Ik betaal voor 30MB/s en krijg 20MB/s en het was eerst 10MB/s en dit is al 10 jaar lang zo dat het steeds langzamer word tot je er iets van zegt en dan word het weer omhoog geschroefd naar 30 MB/s voor een paar weken en daarna gaat het weer omlaag, tot je er weer over gaat klagen. Ik betaal 30 euro per maand voor dit zeer trage internet en ik kan voor 35 euro 100MB/s afsluiten bij een andere provider. Wat is dit KPN?

Je hebt nu 50 Mbit/s in je abonnement en voor de prijs die je er nu voor betaalt hebben we geen abonnementen momenteel. Het is ook maar de vraag of het abonnement omgezet moet worden, voor hetzelfde geld kan het huidige abonnement blijven zoals het is, maar dan via glasvezel. Daar kunnen mijn collega's telefonisch uitsluitsel over geven. 50 Mbit/s internet kost bij ons op dit moment €44,-. Het oude 06-nummer kan inderdaad verklaren waarom de klachtenafdeling je niet te pakken krijgt. Ik zie dat je 4 klachten in hebt gediend, maar opvolging wordt lastig als mijn collega's je niet kunnen bereiken. 😄’Zou je je forumprofiel nog aan willen vullen met het 06-nummer waar je wel bereikbaar op bent en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik die updaten, en gaat de communicatie en terugkoppeling in de toekomst makkelijker. Gezien de klachtenafdeling deze update niet krijgt raad ik dan het volgende aan:

Je kunt met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00. Spreek in dat je wilt upgraden naar glasvezel, en dan kan mijn collega dit voor je in orde maken.

Ik kan geen lijntypes wijzigen (koper omzetten naar glasvezel), maar telefonisch kan dit wel. Mocht je, na overleg met de (huis)baas dit willen regelen, dan is bellen dus de weg om te bewandelen! 

Kan het nog een keertje proberen te zeggen, want diegene denk dat heel het huis verbouwt moet worden om glasvezel aan te leggen. Lijkt me dat ze dat binnen 10 minuutjes hebben gedaan. en dat het allemaal niet zo veel voorstelt.

Wat dit betreft, glasvezel aanleggen is zo gebeurd. Ik woon zelf in een appartement. Ze waren in 5 minuten door de buitenmuur heen geboord, en binnen 10 minuten was mijn glasvezelpunt binnen actief. Dat gaat dus allemaal best snel, op de informatiepagina van NetwerkNL kun je ook alle informatie vinden. 🙂

Dankje wel voor de geruststelling.


Je hebt nu 50 Mbit/s in je abonnement en voor de prijs die je er nu voor betaalt hebben we geen abonnementen momenteel. Het is ook maar de vraag of het abonnement omgezet moet worden, voor hetzelfde geld kan het huidige abonnement blijven zoals het is, maar dan via glasvezel. Daar kunnen mijn collega's telefonisch uitsluitsel over geven. 50 Mbit/s internet kost bij ons op dit moment €44,-. Het oude 06-nummer kan inderdaad verklaren waarom de klachtenafdeling je niet te pakken krijgt. Ik zie dat je 4 klachten in hebt gediend, maar opvolging wordt lastig als mijn collega's je niet kunnen bereiken. 😄’Zou je je forumprofiel nog aan willen vullen met het 06-nummer waar je wel bereikbaar op bent en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik die updaten, en gaat de communicatie en terugkoppeling in de toekomst makkelijker. Gezien de klachtenafdeling deze update niet krijgt raad ik dan het volgende aan:

 

Ik heb gezien dat de snelheid op dit moment iets omhoog is gegaan naar 23 MB/s en dat de verbinding inderdaad wat instabiel is geworden en dat er een rood lampje aan was op de router bij internet, heb de aan uit knop 10 seconden uit gezet en weer aangedaan. Dus bij deze is het 15/15 en zijn we op gelijke hoogte. Heb ik nu 50 MB/s? Ik dacht dat het 30 MB/s was. Ik zal er nog even onderzoek naar doen, en het lijkt mij wel slimmer om over te stappen naar ziggo en voor 100 MB/s gaan voor die ene euro meer per maand ipv 10 euro extra te betalen voor 50 MB/s.


@Cat111222 Kijk gerust alles na. 🙂 Overstappen is uiteraard altijd een optie, maar weet dat je dus ook over kunt naar glasvezel. Hierover kun je ook met ons bellen (0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00). Dan kan mijn collega alles met je doornemen en weet je wat de opties zijn vanuit ons. Zo kun je dan een goede afweging maken. Mocht Ziggo dan nog steeds aantrekkelijker zijn, dan houd niemand je tegen, maar hoop ik van harte dat we je in de toekomst weer terugzien. 💚