Skip to main content

Ik blijft herinneringen ontvangen per brief en per e-mail ivm retour van de modem na opzeg van mijn abonnement. De modem is echter reeds verschillende weken terug retour gestuurd in dezelfde retourdoos als de TV decoder, afstandsbediening, kabels, enz. Deze hebben jullie blijkbaar wel ontvangen. Waarom blijft ik dan herinneringen ontvangen voor de modem die in dezelfde zending zat. Kan u dit a.u.b. stopzetten ? Alvast bedankt.

Hallo @DanielaSdL ,

KPN heeft een achterstand in de verwerking van de retour gekomen apparatuur. 

Helaas worden die herinneringen wel automatisch verzonden. 

Gewoon negeren. 

 


…..De modem is echter reeds verschillende weken terug retour gestuurd in dezelfde retourdoos als de TV decoder, afstandsbediening, kabels, enz…..

Zolang je het reçuutje bewaart van de daadwerkelijke terugzending van die spullen, is er weinig reden dat KPN zich zou kunnen beroepen op zaken die niet op correcte wijze door je zouden zijn afgerond?

Maar wat als je dat allemaal niet zou bewaren??
Tja, dan zou je zelfs --bij wijze van spreken-- voor een doodvonnis kunnen worden aangeklaagd?
 :tired_face:  :sunglasses:  :laughing:


Ha @DanielaSdL, welkom! Wat vervelend dat je deze herinneringen blijft ontvangen! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: zolang je het teruggestuurd hebt en het verzendbewijs nog hebt, komt het helemaal goed. Het kan gebeuren dat je een herinnering krijgt, terwijl je retourpakket al wel binnen is, maar nog niet verwerkt. Ik ga er vanuit dat je na de tweede herinnering geen brief meer van ons krijgt!