Skip to main content

Hallo, ik ervaar een trage of traag activerende wifi en krijg met de servicetool “Servicetool geen diensten”. Wat nu ?
Wifi heeft altijd goed gewerkt, geen veranderingen, modem staat binnen 3 meter van apparaten.
Overigens doet de vaste telefoon het soms ook niet goed (wegvallen verbinding) maar tv werkt wel goed. 

Hoi @Johny-xxx, slechte wifi dus, dat is niet zo fijn. zeker als je het wilt oplossen, maar je komt niet bij de juiste servicetool. Heb je de tips uit ons wifi topic al eens doorlopen? Zorgt dat voor verbetering? 

En wat betreft de telefoon, heb je de kabels er al eens uit gehad, en modem en bassistation van de telefoon opnieuw opgestart?


Hoi @Johny-xxx, slechte wifi dus, dat is niet zo fijn. zeker als je het wilt oplossen, maar je komt niet bij de juiste servicetool. Heb je de tips uit ons wifi topic al eens doorlopen? Zorgt dat voor verbetering? 

En wat betreft de telefoon, heb je de kabels er al eens uit gehad, en modem en bassistation van de telefoon opnieuw opgestart?

nee geen verbetering , ook niet op een ander kanaal. Wifimanager werkt niet goed zoals ik al zei, als die wil beginnen met opsporen zegt ie “Servicetool geen diensten”.  Met name is het raar dat de wifi nadat de computer is opgestart pas na een minuut werkt, terwijl dat eerst per direct was. (modem staat op 3 meter, geen andere mobiele apparaten actief).

mbt telefoon heb ik alles eruit gehad en opgestart.


Dat is wel balen. dat het niet beter is geworden. Alleen dat met die geen diensten, dat snap ik niet. Kun je daar een screenshot van sturen? Dan kan ik dar eens naar meekijken.


Dat is wel balen. dat het niet beter is geworden. Alleen dat met die geen diensten, dat snap ik niet. Kun je daar een screenshot van sturen? Dan kan ik dar eens naar meekijken.

 

Bij deze. De tool gaf ervoor aan dat wifi wordt geblokkeerd. Dit scherm krijg ik als de tool wil zoeken naar een oplossing.

ps. Ik vermoed zelf een securityprobleem, zodat de v12 een oplossing zou zijn. Werd geaccordeerd door de KPNwinkel. Echter niet door uw servicenummer, zij hebben me opnieuw een experia v10 gestuurd, zonder resultaat dus.


Heel bizar. Ik kan het zo niet plaatsen. Zou je jouw profiel van gevens willen voorzien. Hoor ik van je als je als dat gedaan hebt, dan ga ik eens meekijken wat ik kan ontdekken. 


Heel bizar. Ik kan het zo niet plaatsen. Zou je jouw profiel van gevens willen voorzien. Hoor ik van je als je als dat gedaan hebt, dan ga ik eens meekijken wat ik kan ontdekken. 

Bij deze. 

De servicetool zei dat de verbinding vanuit KPN in orde is, bij verder onderzoek kreeg ik genoemde melding. Nog opgemerkt dat hij de modemcheck in het proces niet kon voltooien na zelfs een half uur (icoon waarbij iemand op een bedje zit), maar ik kon toen toch verder klikken.


En dan was via de wifi manager? Ik kan zo niet iets in jouw aansluiting vinden. 


En dan was via de wifi manager? Ik kan zo niet iets in jouw aansluiting vinden. 

Alles met de wifi manager. Maar als jullie niet verder kunnen kijken dan het Isra zul je inderdaad niks vinden. Ik vermoed een beveiligingsprobleem, vandaar dat ik om een v12 heb gevraagd.