Skip to main content

Binnenkort gaan wij verhuizen naar een huis waar de glasvezelkabel helaas nog niet naar binnen is doorgetrokken. We hebben nog geen precieze verhuisdatum dus kunnen volgens mij de verhuizing nog niet doorgeven - of is die datum nog makkelijk aan te passen?.

In elk geval zouden we wel graag alvast een afspraak maken om de kabel naar binnen te leggen zodat het overzetten van de aansluiting daarna vlot kan verlopen. Hoe regelen we dit het best?

Dat valt eigenlijk bijna niet te regelen. KPN Netwerk moet dat doen. De provider KPN dient een verzoek in bij KPN Netwerk om de kabel binnen te brengen. En vervolgens is het maar afwachten wanneer het gebeurt. KPN Netwerk doet het ook niet zelf. Die besteedt dat weer uit. 

Hoe is de situatie bij de buren? Is het daar wel al aangesloten? 


Welke status krijgt u als u op de site van KPN Netwerk uw adres invult?

https://www.kpnnetwerk.nl/


"Glasvezel beschikbaar" staat daar.


Zou 6 tot 8 weken voor verhuizing de aanvraag doen. Lijkt mij dat je dan ruim op tijd bent.


Maar hoe doe ik die dan? Binnen zes weken hopen we wel over te zijn.


Maar hoe doe ik die dan? Binnen zes weken hopen we wel over te zijn.

Gewoon bij KPN uw verhuizing doorgeven. Meer kunt u niet doen. Vervolgens is het maar afwachten.

U kunt er nog een paar keer gefrustreerd achter aan bellen, omdat u natuurlijk een datum af wilt spreken waarom de kabel naar binnen gebracht word. Maar dat zal weinig opleveren ben ik bang voor.


Ok, ik prik maar gewoon een arbitraire datum en we kijken wel hoe we het regelen daarvoor/daarna. Bedankt voor de snelle reaktie.


Hoi @Firsa. Welkom op het KPN Forum. Wellicht heb je dit al gedaan, maar je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw verhuizing te verwerken in onze systemen.

 

Â