Skip to main content
Beantwoord

Ik ga verhuizen maar er is geen glasvezel beschikbaar op mijn nieuwe adres

• May 18, 2026
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

lamp-ii
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Beste community,

Recent heb ik een verhuizing doorgegeven aan KPN. Hier is uit gebleken dat ons nieuwe adres géén KPN glasvezel heeft waardoor ik verplicht ben de snelheid aan te passen naar 100mb. Al met al is dit geen probleem maar bij het doorgeven hiervan krijg ik wel een mail waar ik een nieuw contract aan ga op de verhuisdatum.

Heeft iemand hier ervaring mee want ik kan me niet voorstellen dat we onze huidige einddatum niet kunnen behouden wanneer we verhuizen.

Mvg 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@lamp-ii, welkom bij onze community. Ik denk graag mee en dank ook aan JanD voor de geboden hulp. 

Ik begrijp dat je naar een adres gaat verhuizen waar glasvezel niet beschikbaar is waardoor je een lagere snelheid krijgt. Ik adviseer je om in dit geval contact met ons op te nemen om te kijken welk abonnement je nu precies hebt en wat er haalbaar is op je nieuwe adres. Nog belangrijker, of het werkbaar voor je is. 

Dit zodat er goed en persoonlijk met je mee kan worden gekeken en besproken kan worden wat de mogelijkheden zijn. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Laat je me nog weten of het zo lukt?

4 reacties

JanD
Superuser
  • May 18, 2026

Beste ​@lamp-ii zie onderstaande limk voor aanvullende hulp en info:

Verhuizen en wat daarbij komt kijken

Succes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2026

Hi ​@lamp-ii, welkom bij onze community. Ik denk graag mee en dank ook aan JanD voor de geboden hulp. 

Ik begrijp dat je naar een adres gaat verhuizen waar glasvezel niet beschikbaar is waardoor je een lagere snelheid krijgt. Ik adviseer je om in dit geval contact met ons op te nemen om te kijken welk abonnement je nu precies hebt en wat er haalbaar is op je nieuwe adres. Nog belangrijker, of het werkbaar voor je is. 

Dit zodat er goed en persoonlijk met je mee kan worden gekeken en besproken kan worden wat de mogelijkheden zijn. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Laat je me nog weten of het zo lukt?

lamp-ii
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2026

Beste Alex,

Dank voor je reactie, inmiddels heb ik contact gehad met KPN netwerk hierover en de klantenservice. We behouden onze einddatum van ons contract en als ik netwerk goed begrepen heb wordt er contact opgenomen met ons om eventueel glasvezel aan te leggen in onze nieuwe woning. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Erg fijn om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling hier.