Skip to main content

Hallo KPN,

Ik ben op 25 februari overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik heb gekozen voor dat mijn abonnement 1 maart zou in gaan. Dat is voor mij dan gewoon overzichtelijker, omdat het een nieuwe maand is. Nu is deze datum verplaatst naar 11 maart waar ik eigenlijk wel van baal, omdat ik gewoon weg wil bij Ziggo. Gelukkig heb ik voor een overstapservice gekozen dus zit ik niet zonder tot ik bij jullie ben aangesloten.

Nu heb ik vorige week te horen gekregen dat ik op 2 maart moet verhuizen. Gelukkig ga ik niet ver verhuizen. Ik blijf in hetzelfde gebouw wonen, maar ga op een andere verdieping wonen. 

Dit wilde ik dus doorgeven aan jullie dus ik heb met het telefoonnummer gebeld. Ik legde uit dat ik moet verhuizen op 2 maart en dat ik 4 maart mijn sleutels in moet leveren. Dus hij begon dat ik nog geen verhuizing door kan geven, omdat ik nog niet aangesloten ben. Dat zou in eerste instantie 1 maart zijn, maar dat is dus verplaatst naar 11 maart. Ik legde uit dat ik ook vorige week dat te horen kreeg en dat ik als ik dat had geweten we wat later overgestapt was. Hij zei dat mijn pakket wordt bezorgd op mijn huidige adres en ik dus pas een verhuizing door kan geven als ik ben aangesloten op dat adres (11 maart dus), maar dan ben ik al verhuisd. Nu kan ik wel enigzins contact blijven houden hiervoor met de nieuwe bewoner, maar dit geeft mij echt enorm veel stress.

De medewerker zei dat hij deze bestelling wel kon annuleren en een nieuwe kon maken alleen dan zou ik dat welkomscadeau ook niet meer ontvangen. Daar baal ik heel erg van want daar was ik juist ook zo enthousiast over. Ik ben eigenlijk nog niet eens aangesloten en er zijn nu al problemen en ik raak er zo van in de stress. Ik wist toen ik overstapte nog niet dat ik ging verhuizen. Ik vind het heel erg lastig en heb dat telefoongesprek echt als onprettig ervaren. Ik had niet het gevoel dat er meegedacht werd met mij. 

Ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen dus ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen. Ik hoor veel goede verhalen over KPN en mijn vriendin (door wie ik ben overgestapt) is ook heel tevreden en ik heb al problemen voor ik ben aangesloten. Ik vind het heel best jammer en dan heb ik ook nog de stress van het verhuizen zelf erbij.

Ik hoop dat iemand mijn hier mee kan helpen.

Groetjes, Lukas

Hallo @Lukas N., welkom op het KPN Forum! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart:

Even een korte samenvatting van de situatie:

  1. Je hebt op 25 januari een nieuw abonnement afgesloten bij KPN met als overstapdatum 1 maart. Je hebt gekozen voor de Overstapservice zodat je niet zonder diensten komt te zitten.
  2. Op 18 februari kreeg je van ons een nieuw startdatum van jouw abonnement: 11 maart. Geen probleem, want door de Overstapservice kom je niet zonder diensten.
  3. In de week van 21 februari heb je te horen gekregen dat je per 2 maart, vandaag, verhuist naar een andere woning in het pand. Nu wil je graag een verhuizing aanvragen van jouw abonnement.

 

Het is op dit moment niet mogelijk om een verhuizing aan te vragen. Dit kan pas als jouw abonnement gestart is. Dat gebeurt dus op 11 maart.

Er is maar 1 manier om jouw nieuwe abonnement te laten starten op jouw nieuwe adres. Dat is door deze bestelling te annuleren en een nieuwe aan te vragen. Er gelden nu wel andere welkomstacties dan op 25 januari. Dus ja, je krijgt dan een ander welkomstcadeau.

Wil je het welkomstcadeau behouden? Dan moet het abonnement eerst starten op jouw oude adres. Daarna kan je contact met ons opnemen om de verhuizing aan te vragen. Dat kan via 0800 0402.

 

Uiterlijk 3 dagen voor de startdatum ontvang je van ons een installatiepakket. Deze wordt bezorgd op het adres dat je bij ons hebt opgegeven.

Wat ik eventueel kan doen, is kijken of ik deze nog kan laten bezorgen op jouw nieuwe adres. Zou je dat willen?

Zo ja, zou je dan jouw nieuwe adres onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel willen zetten? Geef even een seintje dat je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hoi! @Denise_

Ik heb toch maar besloten om de eerste bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen. Dat is denk toch veel makkelijker. Ik heb dus idd voor een ander welkomscadeau gekozen. Alles wordt nu in gang gezet 👍🏻

 

Ik heb wel een vraagje nog. Ik heb van een vriendin die ook pas is aangesloten bij jullie een folder meegekregen over een blije buurt bonus actie. Als een vriend of vriendin ook overstapt naar KPN dan krijgen ze allebei een cadeaubon twv 50€. Ik heb hier nog een ander topic over gemaakt een tijdje terug, omdat ik per ongeluk de code al had verzilverd terwijl ik dat pas moest doen na mijn 1e factuur. Is het mogelijk dat ik en die vriendin een nieuwe blije buurt bonus code kunnen ontvangen zodat wij daar toch gebruik van kunnen maken :D

Ik hoor het graag. 

Mvg, 

Lukas


Goed dat je een keuze hebt gemaakt. We hebben nu ook leuke aanbiedingen, dus zo erg is het ook niet. Jammer van de Microsoft Surface, maar goed, nu heb je wel meteen diensten op jouw nieuwe adres.

Wat betreft de blije buurt bonus: Ik ben bang dat ik je niet aan een nieuwe code kan helpen. :slight_frown: