Skip to main content

Zie hierboven 2 foto's van mijn huidige woning en 2 van de nieuwe woning. In mijn huidige woning heb ik dat NT kasje waarop de Experiabox is aangesloten. In de nieuwe woning ontbreekt deze. Wat moet ik doen? Ik vermoed dat er een monteur langs moet komen om de aansluiting te monteren? Hoe kom ik in contact met KPN om dit in gang te zetten?

 

Mvgr,

Erik Koster 

Klopt. Het linker oranje deel moet compleet vervangen worden.

0800 0402 zou het snelste werken. Zeggen dat je geen NT hebt, en dus je modem niet kunt aansluiten.

 

Aan de gele patch kabel te zien, is er wel een andere provider geweest die diensten geleverd heeft. Maar KPN doet dat niet op die manier.


@DennisA78 Bedankt. Ik heb gebeld en het bleek dat er al een monteur was ingepland. Ik heb die mail over het hoofd gezien. 

Vreemde is dat de vorige bewoner ook glasvezel had en ze alles moesten weghalen en terugsturen (naar T-Mobile dacht ik). Ik moet het KPN NT kastje in mijn huidige woning laten zitten. Beetje raar, bij de een wel en de ander niet.

 

Bedankt voor je snelle reactie!


Ik moet het KPN NT kastje in mijn huidige woning laten zitten.
Beetje raar, bij de een wel en de ander niet.

Die vorige bewoner heeft dat dekseltje met patchkabel toch ook gewoon in de woning laten zitten.

KPN gebruikt een NT-kastje, een andere provider met optische aansluiting, zo'n dekseltje met patchkabel. (Dus internet zonder gebruik van een NT-kastje).


@Babylonia klopt zit nog op. Dat zal dan wel! 😐