Skip to main content
Beantwoord

Ik ga verhuizen. Neem ik dan de spullen mee?

• March 19, 2022
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

We gaan over enige tijd verhuizen. Moet dan de apparatuur die behoor bij ons pakket (interactieve tv) uit ons oude huis gehaald worden en meegenomen naar de nieuwe woning?

vriendelijke groet,

Florus 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Florus. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat er al verschillende goede antwoorden zijn gegeven, waarvoor dank! In de bevestiging van je verhuizing lees je wat er eventueel retour moet. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 19, 2022

Je modem, en TV kastje(s) met adapters en afstandbediening(en) moeten mee naar het nieuwe adres, en eventueel wat kabels.

Dit als je de KPN verbinding mee verhuisd, je behoord het retour te sturen als je de KPN verbinding opzegt en verder gaat met een andere aanbieding.

Heb je glasvezel, de NT met Adapter moet je laten zitten, je krijgt als dit van toepassing is een nieuwe op je nieuwe adres.

• Topper
  • March 19, 2022

Inderdaad, alles behalve je ‘glasvezelomzetter’ meenemen

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 19, 2022

Inderdaad, alles behalve je ‘glasvezelomzetter’ meenemen

En de voedings adapter laat je ook zitten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2022

Hoi @Florus. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat er al verschillende goede antwoorden zijn gegeven, waarvoor dank! In de bevestiging van je verhuizing lees je wat er eventueel retour moet. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 21, 2022

Helder, dank voor de reacties