Skip to main content

Goedemorgen,

Al geruime tijd hebben we problemen met het internet en het wifinetwerk. De installateur(s) van KPN zijn al meerdere keren langs geweest in de afgelopen jaren Ten einde raad had ik het abonnement opgezegd, maar na contact met de klantenservice kwam er nog een monteur en is het abonnement op 1 GB gezet. Nu blijkt, nadat onze eigen expert meegekeken heeft, dat we helemaal nergens in het huis 1 GB halen. Niet via de kabel en niet via de wifi. De problemen rondom de wifi zijn ook nog steeds niet opgelost. 

Ik heb dus nu ruim een jaar betaald voor iets dat niet geleverd is door KPN. 

Ik wil dan ook een vergoeding voor de periode dat ik teveel heb betaald voor iets dat niet geleverd is danwel niet mogelijk is bij ons. En een oplossing voor het probleem, anders is de enige andere optie dat we gaan overstappen.

Graag uw reactie.

Met groet,

Hedo

Welkom op de KPN Community, @Hedo. Goed dat je hier bent.

Voor een vergoeding ben je niet op de juiste plek. Maar ik kan wel kijken of ik je kan helpen om het beste uit jouw netwerk te halen.

Je geeft aan dat ‘een expert’ meegekeken heeft en dat deze heeft geconstateerd dat jij de snelheid van 1 Gbit/s niet haalt. Weet je ook welke snelheid wél gemeten is? Je kunt eventueel ook zelf even een speedtest doen. Het is wel belangrijk dat je bij het doen van een speedtest geen andere apparaten gebruikt, dus ook geen TV. Het beste doe je de speedtest ook bekabeld.

Verder raad ik je aan om dit artikel eens door te nemen: 


Reageer