Skip to main content

Ben sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN, de grootste fout die ik heb kunnen maken ook ik heb maar 9.4 download en 9.5 upload.

Tevens vind ik het mobiel tv kijken waardeloos, div. duitse zenders niet te bekijken en diverse opgenomen programma's niet af te spelen, maar dat vertellen ze er allemaal. niet bij als ze je een abonnement aanbieden, volgend jaar maar weer snel naar Ziggo, daar krijg je toch meer voor je geld.

 

Admin: afgesplitst

Ben sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN, de grootste fout die ik heb kunnen maken ook ik heb maar 9.4 download en 9.5 upload.

Ik neem aan dat jij een glasvezel aansluiting hebt en dan is de gecontracteerde snelheid gegarandeerd en dus moet je die gewoon kunnen halen.

Kan je eens een andere netwerkkabel gebruiken.


Heb extra een nieuw kabel aangesloten vanaf mijn computer naar de modem van KPN maar wat ik vreemd vindt is dat ik met een speedtest op mijn mobiel terwijl ik de wifi van KPN het geselecteerd wel 200 mbits haal.


Heb extra een nieuw kabel aangesloten vanaf mijn computer naar de modem van KPN maar wat ik vreemd vindt is dat ik met een speedtest op mijn mobiel terwijl ik de wifi van KPN het geselecteerd wel 200 mbits haal.

Dat is precies waarom ik vraag om eens een andere netwerkkabel te proberen en al helemaal als de huidige netwerkkabel een shield heeft. Als er kortsluiting is van één van de data-aders met de shield of een andere ader dan kan dat maar zo tot dergelijke erbarmelijke snelheden leiden.

Ook ik heb dat mogen ervaren bij het aanleggen van cat6a kabels in mijn woning waarbij er in een cat6 wandcontactdoos sluiting ontstond tussen een data-ader en de shield.


Hoi wjb,

Nieuwe kabel even geprobeerd en probleem is opgelost nu wel 202 mbits, bedankt voor de oplossing


Nieuwe kabel even geprobeerd en probleem is opgelost nu wel 202 mbits, bedankt voor de oplossing

Top en nu maar hopen dat KPN op korte termijn de tekortkomingen van de TV+ Box weg kan werken.