Skip to main content

Ik heb Hussel 100mb pakket zowel download als upload haal ik nog geen 50mB…...betaal ik soms teveel voor een 50mb pakket ?

Hallo @majoca heb je een glasvezel- of koper-aansluiting?

bij koper hen je een 50/5 of 100/10 abo en bij glas heb je een 50/50 of 100/100 abo.

Dat kun je nazien in je contract of in MijnKPN.

Heb je soms pas je pakket aangepast van 50 naar 100?

 

 


glasvezel 100/100 al een jaar maar zie nu pas dat ik slechts 45 mb heb…..vgl mij hebi keen 50 mb pakket waarvoor ik het 100 pakket betaal


glasvezel 100/100 al een jaar maar zie nu pas dat ik slechts 45 mb heb…..vgl mij hebi keen 50 mb pakket waarvoor ik het 100 pakket betaal

Welk modem heb je?


Sagemcom KPN box12


Sagemcom KPN box12

Dan heb je dus geen pairbonding waar 1 lijn van dood is. 
Hoe meet je de snelheid? Is dit rechtstreeks bekabeld op het modem of via WiFi? En is het een mogelijkheid om eens bekabeld te meten? 


Signaal tot modem ok....kabel vervangen blijft hetzelfde....en dan draadloos op laptop geeft ie 50mb.....dan zou het aan mijn laptop liggen


En als u meet via deze Speedtest Custom - Test your internet speeds, zowel wifi als bekabeld ?


Dat doe ik.....draadloos 50mb.....geen kabel


Doe de speedtest ook eens op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Wat komt daar uit?


Hallo @majoca ,

Dan zou je via Mijn KPN je abonnement kunnen downgraden naar 50 Mb. Scheelt je toch iedere maand weer een paar euro.  


Hallo @majoca ,

Dan zou je via Mijn KPN je abonnement kunnen downgraden naar 50 Mb. Scheelt je toch iedere maand weer een paar euro.  

Goede tip heb ik al gedaan en het lijkt erop dat er geen verlaging heeft plaatsgevonden


Hoi @majoca! Welkom hier. Fijn dat je al geholpen bent en dat het verlagen van je abonnement een oplossing was. Scheelt ook weer geld. 😁 Voor toekomstige meelezers; mocht je via de wifi een trage snelheid meten, doorloop dan ook altijd de Wifi Manager. Die past de instellingen aan en komt met een eindresultaat waar de wifi beter van moet worden. Meet je snelheid ook altijd bekabeld (als dat lukt), want via de wifi kunnen we je abonnementssnelheid niet garanderen. Een signaal dat door de lucht gaat (wifi) is daar net wat te storingsgevoelig voor.