Skip to main content

hallo ik heb laatste paar weken problemen met de kpn wifi. ik krijg een download/upload snelheid van max 20 ipv 200mbps op download/upload snelheid als ik wifi restart dan gaat voor 2-3 dagen niet gebeuren en som na een uur weer wel waar zou het eraan liggen?

hallo ik heb laatste paar weken problemen met de kpn wifi. ik krijg een download/upload snelheid van max 20 ipv 200mbps op download/upload snelheid als ik wifi restart dan gaat voor 2-3 dagen niet gebeuren en som na een uur weer wel waar zou het eraan liggen?

@Predict ,  Vaak is niet het modem verantwoordelijk voor problemen met wifi, meestal spelen andere oorzaken een rol. Heb je bedraad wel de gewenste snelheid?

Heb je hier al gekeken: Mijn wifi doet het niet! Hoe zorg ik dat mijn wifi super werkt?

Of hier:

 


hallo ik heb laatste paar weken problemen met de kpn wifi. ik krijg een download/upload snelheid van max 20 ipv 200mbps op download/upload snelheid als ik wifi restart dan gaat voor 2-3 dagen niet gebeuren en som na een uur weer wel waar zou het eraan liggen?

@Predict ,  Vaak is niet het modem verantwoordelijk voor problemen met wifi, meestal spelen andere oorzaken een rol. Heb je bedraad wel de gewenste snelheid?

Heb je hier al gekeken: Mijn wifi doet het niet! Hoe zorg ik dat mijn wifi super werkt?

Of hier:

 

ja normaal heb ik 200mbps gewoon maar soms doet die echt raar en heb ik 20mbps (op dit moment ook)


@Predict , dan is het verstandig dat je je forumprofiel volledig invult. Met de ingevoerde gegevens kan een moderator de lijn en je verbinding controleren. Kan wel een dag duren voordat een moderator reageert, ook hier heeft men het druk, druk …. 😉


Hoi @Predict en welkom op het forum! We kunnen via de wifi niet dezelfde snelheid als je bekabelde verbinding garanderen, maar 20 Mbit/s is wel erg aan de lage kant. Mijn advies is om de Wifi Manager te doorlopen, wat @Berrie_Kaas ook al aanraadde. Die geeft, na het meten en aanpassen van de instellingen, een eindresultaat waarmee je de wifi problemen op moet kunnen lossen. 🙂