Skip to main content

Goedenavond,

Mijn internet is traag.

Online kan men mij niet helpen omdat ik een Fritzbox 7581 heb.

Doorverwezen online om te bellen, maar bel robot verwijsd mij weer naar online tool.

Ik heb KPN ultra interneterbinding, maar dit hieronder is het resultaat.

 

Hoger dan dit kom ik niet.

Ik heb de modem vandaag gereset en via jullie handleiding opnieuw ingesteld.

Graag zou ik hulp willen om dit op te lossen.

 

Groet,

Erkan

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Belachelijk dat u mijn topic veranderd en verplaatst naar een nieuwe topic. Dit heeft niks met de kwaliteit vd Fritzbox te maken.

Graag terug naar de oude topic en mn originele kop terugzetten.

IK WIL GRAAG DAT U DE BEPERKING (AFLNIJPEN) DIE IS INGESTELD DOOR KPN OP MN VERBINDING VAN 1000 / 1000 ZODAT IK WEER EEN NORMALE SNELHEID HEB. WTF IS DIT VOOR ONZIN !!!!

BELLEN LUKT NIET !!!!

ONLINE TOOL LUKT NIET !!!

BETAAL TOCH NIET VOOR DE KAT ZN *** !!+

 


Als je inlog op je modem en kijkt onder Internet - Toegangsgegevens, welke ingestelde snelheid staat er onder Verbindingsinstellingen..?


Normaal had ik KPN geselecteerd bij mn glasvezelverbinding en toen stond hij op 1000 down en 1000 up.

Maar nadat ik hem gisteren heb gereset en de handleiding heb gevolgd moeat ik hem op XS4ALL zetten en daar staat niks bij.

De instelling is daarna vanzelf door KPN veranderd naar XS4ALL FFTH en daar is geen snelheid aanwezig.


Het heeft het altijd goed gedaan met de oude instellingdn totdat ik paar dagdn geleden merkte dat de verbinding hapert.

Toen ging ik op onderzoek uit en zag dat de snelheid niet hoger komt dan 60mbs.


  • Ben je XS4ALL klant of KPN?
  • Welke snelheid heb je volgens je abonnement?
  • Heb je dit kort geleden aangepast en is dit misschien nog niet doorgevoerd?
  • Al eens de NT 2 minuten van stroom afgehaald?
  • Welke waarde staat er in het modem op de Overzicht bladzijde?

Ik zit bij KPN.

Heb 1gb / 1gb abbo.

De overview geeft met nieuwe XS4ALL instellingen geen waarde aan.

Met KPN instellingen geefr hij 1000mb / 1000mb aan.

De fritzbox stond op KPN glasvezel maar nadat ik problemen kreeg moest ik hem via de KPN website de modem resetten en hun handleiding volgen om hem opnieuw in te stellen.

In de handleiding staat dat je hem op XS4ALL moet zetten.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/vrijekeuze/fritz-box-7581/topic/aansluiten/telefonie-instellen-op-de-fritzbox/2

 

 

 


Ik ga hen zo terugzetten op KPN en zal ook even 2min nt2 van stroom af halen.


Belachelijk dat u mijn topic veranderd en verplaatst naar een nieuwe topic. Dit heeft niks met de kwaliteit vd Fritzbox te maken.

Graag terug naar de oude topic en mn originele kop terugzetten.

IK WIL GRAAG DAT U DE BEPERKING (AFLNIJPEN) DIE IS INGESTELD DOOR KPN OP MN VERBINDING VAN 1000 / 1000 ZODAT IK WEER EEN NORMALE SNELHEID HEB. WTF IS DIT VOOR ONZIN !!!!

BELLEN LUKT NIET !!!!

ONLINE TOOL LUKT NIET !!!

BETAAL TOCH NIET VOOR DE KAT ZN *** !!+

 

Hallo @Erkan Kater de hoofdlettertoets van je typemachine blijft hangen, ik zou daar even naar (laten) kijken. Dit noemt men schreeuwen en is niet geoorloofd volgens de forumregels, evenals je taalgebruik nodigt niet echt uit om je te helpen.

Als je vragen hebt, open je daarvoor een eigen topic en reageer je niet in andermans topic om verwarrende antwoorden te voorkomen. Dat zal de reden zijn dat het moderatieteam je vraag in een eigen topic geplaatst heeft.

 


Belachelijk dat u mijn topic veranderd en verplaatst naar een nieuwe topic. Dit heeft niks met de kwaliteit vd Fritzbox te maken.

Graag terug naar de oude topic en mn originele kop terugzetten.

IK WIL GRAAG DAT U DE BEPERKING (AFLNIJPEN) DIE IS INGESTELD DOOR KPN OP MN VERBINDING VAN 1000 / 1000 ZODAT IK WEER EEN NORMALE SNELHEID HEB. WTF IS DIT VOOR ONZIN !!!!

BELLEN LUKT NIET !!!!

ONLINE TOOL LUKT NIET !!!

BETAAL TOCH NIET VOOR DE KAT ZN *** !!+

 

Hallo @Erkan Kater de hoofdlettertoets van je typemachine blijft hangen, ik zou daar even naar (laten) kijken. Dit noemt men schreeuwen en is niet geoorloofd volgens de forumregels, evenals je taalgebruik nodigt niet echt uit om je te helpen.

Als je vragen hebt, open je daarvoor een eigen topic en reageer je niet in andermans topic om verwarrende antwoorden te voorkomen. Dat zal de reden zijn dat het moderatieteam je vraag in een eigen topic geplaatst heeft.

 

Klopt..

Het is ook niet geoorloofd om telefonisch niet bereikbaar te zijn.

Ook niet geoorloofd om een achterlijke robot stem je van het kastje naar de muur te aturen.

Het is ook niet geoorloofd om via een achterlijke chat robot mensen van het kastje naar de muur te sturen.

Het is ook niet geoorloofd om een online tool te creeeren om mensen in de war te brengen zonder enig resultaat.

Het is ook niet geoorloofd om bij klanten in hun gezicht op te hangen als zij nog niet geholpen zn.

Het is ook niet geoorloofd om geld te innen voor een internetverbinding van 1gbs / 1gbs en deze af te knijpen naar 50mbs / 50 mbs.

EN aangezien jullie zoveel tijd steken in het wijzigen van mijn topic en mij in geen enkele wijze helpen… BEN IK JuLLIE onzin zat.

Dus ja beter dat ik overstap naar iets anders.

 


Ik heb hem nu terugezet en nt2 2min eraf gehaald.

De resultaten zn hetzelfde.

Ik zit zelf al sinds 2001 in de ict en dit is duidelijk afknijpen vd verbinding.


Grappig dat ze bij kpn wel tijd hebben om mn geschreeuw te zien.

Maar totaal geen antwoord waarom zij mijn eigen geschreven woorden hebben gewijzigd.

Blijf met je tengels van mn woorden af.


Ik heb hem nu terugezet en nt2 2min eraf gehaald.

De resultaten zn hetzelfde.

Ik zit zelf al sinds 2001 in de ict en dit is duidelijk afknijpen vd verbinding.

En wat geeft https://www.speedtest.net/ nu voor een resultaat? En uiteraard gemeten via een vaste verbinding….


Dit is wat speedtest zegt..

 

 


Oké duidelijk, tussen modem en pc/laptop zit alleen maar een netwerkkabel of gebruik je nog een switch of ander netwerk component…?


 

En toen deed alles het ineens weer.

Ongelofelijk zeg.


Waarom een forum al niet goed voor is.😎


Gezien de huidige manier van communiceren mbt robot’s is een forum idd erg handig.

Maar zo te zien heeft schreeuwen of een hangende capslock erg veel nut.

Je wilt niet als klant een paar uur of paar dagen bezig zijn met normaal je probleem over te brengen.

KPN hou op met al die achterlijke robot’s.

Bedankt aan iedereen die geholpen heeft.

 


Graag gedaan


Graag gedaan

Beetje jammer dat jij met mijn suggesties aan @Erkan Kater aan de haal gaat terwijl jij alleen maar zo nodig hem op forumregels moest wijzen en inhoudelijk niets toevoegt 

 

@Erkan Kater Graag gedaan, hoop dat je probleem niet terug keert


@Erkan Kater Er zitten geen robots op het forum?

Enkel echte klanten die elkaar helpen en waar nodig springen echte medewerkers bij.

 


@Erkan Kater Er zitten geen robots op het forum?

Enkel echte klanten die elkaar helpen en waar nodig springen echte medewerkers bij.

 

Aan de telefoon krijg je een “slimme” computer, dat is waar @Erkan Kater over valt…


Ik ga met niemands suggesties aan de haal.

Ik heb aangegeven hoe het er hier binnen het forum aan toe gaat en iedereen wordt bedankt, dus ik ook.