Skip to main content

Is toch mooi hè, ben je al jaaaaaaren lid, nooit wat extra's of wat dan ook gevraagd. Nu heb je een nieuwe xperia box nodig omdat ik (vrijdag) 23 september storing had. Moest ik vandaag voor terug bellen, krijg je als antwoord: nee meneer, er is geen storing dus ik kan niks betekenen. En dan wordt er ook nog afgesloten vanuit het niet zo vriendelijke jongetje van kpn met: weet je wat je doet, ga lekker naar de kpn winkel jongen, regel het daar maar en hij hangt zo op.

 

...... service tegenwoordig.

Hoi @Ph93 
Das geen prettige ervaring voor je…

Als je nu even hier verteld wat voor storing e ondervindt dan proberen we je te helpen.

En zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Sinds er glasvezel is aangesloten heb ik haperend beeld, geen stabiel internet meer met mbit drops zonder dat er donwloads of wat dan ook aan staat en wegvallende WiFi. 


Hallo @Ph93 heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en na herstart de modem een fabrieks-reset gegeven?


Hallo @Ph93 heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en na herstart de modem een fabrieks-reset gegeven?

Zeker, alle resets en mogelijke oplossingen heb ik al gedaan.


Hoi @Ph93 
Das geen prettige ervaring voor je…

Als je nu even hier verteld wat voor storing e ondervindt dan proberen we je te helpen.

En zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Sinds er glasvezel is aangesloten heb ik haperend beeld, geen stabiel internet meer met mbit drops zonder dat er donwloads of wat dan ook aan staat en wegvallende WiFi. 


Welk modem heeft u nu? Heeft de KPN medewerker de verbinding doorgemeten?


Welk modem heeft u nu? Heeft de KPN medewerker de verbinding doorgemeten?

V10a en ja heeft tie doorgemeten en nu geen storing. Vrijdag zat er wel een storing maar omdat hij systeem niet werkte kon hij de bestelling niet doorvoeren. Daarvoor moest ik vandaag terug bellen met dit als resultaat


V10a en ja heeft tie doorgemeten en nu geen storing. Vrijdag zat er wel een storing maar omdat hij systeem niet werkte kon hij de bestelling niet doorvoeren. Daarvoor moest ik vandaag terug bellen met dit als resultaat

Als het op DSL wel goed was dan zal het niet aan het modem liggen
Eventueel kan het wel aan het glasvezelmodem liggen, maar ik denk eerder aan de bedrading, zit de UTP kabel vanuit het glasvezelmodem wel in de WAN ingang van de V10a ?
En anders deze kabel even vervangen.


V10a en ja heeft tie doorgemeten en nu geen storing. Vrijdag zat er wel een storing maar omdat hij systeem niet werkte kon hij de bestelling niet doorvoeren. Daarvoor moest ik vandaag terug bellen met dit als resultaat

Als het op DSL wel goed was dan zal het niet aan het modem liggen
Eventueel kan het wel aan het glasvezelmodem liggen, maar ik denk eerder aan de bedrading, zit de UTP kabel vanuit het glasvezelmodem wel in de WAN ingang van de V10a ?
En anders deze kabel even vervangen.

Ja dat zit allemaal zoals het hoort. Vrijdag was er nog een storing in de modem en vandaag ineens niet meer. Heel vreemd


Een KPN medewerker neemt dit wel over, 't kan even een paar dagen duren door de drukte.
Maar vul wel je profiel in zoals ik al eerder vroeg anders duurt het nog langer, ze moeten n.l. wel weten wie je bent, aan Ph93 hebben ze niet genoeg.
Postcode huisnummer en telefoonnummer en klantnummer, dan kunnen ze voor je aan de slag.


Een KPN medewerker neemt dit wel over, 't kan even een paar dagen duren door de drukte.
Maar vul wel je profiel in zoals ik al eerder vroeg anders duurt het nog langer, ze moeten n.l. wel weten wie je bent, aan Ph93 hebben ze niet genoeg.
Postcode huisnummer en telefoonnummer en klantnummer, dan kunnen ze voor je aan de slag.

Ja heb ik allemaal ingevuld. Ik heb vanmorgen een medewerker gesproken van kpn, dat is t hele probleem. Ik moet maar bellen als de storing er is, ik werk ook gewoon overdag dus dat gaat niet zo makkelijk 


Hoi @Ph93, welkom op ons forum!
Ik vrees dat ik dezelfde beperkingen hierin heb als mijn telefonische collega's. We kunnen alleen apparatuur om laten ruilen als ze aantoonbaar defect zijn. Op dit moment meet ik geen storing in de lijn en lijkt alles ook gewoon goed te werken. Ik zie wel dat het afgelopen weekend de verbinding een paar keer weggevallen is maar sinds maandag is hij niet meer weggevallen.

Als je toch een instabiele verbinding ervaart op dit moment denken we natuurlijk graag even met je mee waar dit hem in kan zitten.

  • Zou je kunnen toelichten hoe/waar je de wegvallende verbinding ervaart?
  • Hoe heb je alles aangesloten zitten?
  • Wat voor (netwerk)apparatuur gebruik je?

 

Bij specifiek een wegvallende verbinding kun je toch het beste altijd even met ons bellen op het moment dat het zich voordoet.
Voor storingen kan dat 24 uur per dag op 0800-0402