Skip to main content

Ik heb al 3 dagen geen wifi, nou er staan wel 3 streepjes maar als je wat wilt opzoeken op internet staat er geen service of appjes die nier worden verstuurd. niks doet het ik heb de wifi al aan en uit gezet en alles maar het werkt niet.

altijd dit soort gezeik met kpn en heb het al vaker gehad. heel irritant. zit nu thuis mn 4g te verspillen.

heeft iemand een oplossing?

Hallo @van As , vertel eens hoe je e.e.a. thuis hebt ingericht, welk merk/type modem heb je van KPN, gebruik je nog extra wifi versterkers (van KPN), zo ja, welk merk en types.

Wat is je contractuele internetsnelheid en haal je die bekabeld gemeten met 1 pc rechtstreeks op het modem en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit.

Als je bekabeld werkt, heb je dan wèl een goed internet?

Heb je een koper- of glasverbinding?

 


experiabox v8 geen wifi versterkers,

internetsnelheid geen idee?

en ik heb geen bekabelde wifi

en glasvezel


Kan ik niet een nieuwe experia box opgestuurd krijgen of iets dergelijks? of kost dat weer geld


Kijk eerst eens of je Experiabox zelf überhaupt nog verbinding binnen krijgt.

 

  • Welke lampjes branden er wel en niet op die v8?
  • Branden er 3 lampjes op je glasvezelaansluiting? 
  • Zo ja, heb je wel internet op een bekabelde pc of laptop?

power en wireless staan aan de rest is uit, op pc ook niet internet en op glasvezelaansluit is ook alles iit

heel soms gaat hij voor 5 minuutjes her wel de wifi doen maar dan gaat het weer weg


Dat er geen lampjes branden is geen goed teken, @van As. Ik wil je vragen de Experia Box en het glasvezelkastje allebei stroomloos te maken. Sluit na twee minuten eerst het glasvezelkastje aan en wacht tot deze volledig is opgestart. Sluit daarna de Experia Box ook weer aan en wacht tot deze volledig is opgestart. Dit kan maximaal een half uur duren. Werkt alles nu weer? Zo niet, dan is het misschien beter om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Voor storingen zijn wij 24/7 geopend. Het forum is bij storingen niet het beste kanaal, daar deze vooral gericht is op klant-helpt-klant. Moderators staan gesprekken bij, maar het duurt soms even voor je een reactie van ons krijgt. De snelste manier om tot een oplossing te komen is via de telefoon.


power en wireless staan aan de rest is uit, op pc ook niet internet en op glasvezelaansluit is ook alles iit

heel soms gaat hij voor 5 minuutjes her wel de wifi doen maar dan gaat het weer weg

 

 

Geen enkel lampje op de glasvezelaansluiting ?? Dan is die stuk of krijgt totaal geen stroom. Heb je zo eentje? Die heeft een wit aan/uit knopje

 


Ik heb gebeld met kpn er is een monteur langs geweest het is nu opgelost (glasvezel kastje was kapot) alleen door mn best oude experia box v8 krijg k nog wel op de tv een fout code opspringen soms


Ik heb gebeld met kpn er is een monteur langs geweest het is nu opgelost (glasvezel kastje was kapot) alleen door mn best oude experia box v8 krijg k nog wel op de tv een fout code opspringen soms

 

Had je dat voordat het glasvezelkastje stuk ging ook al? Heb je dat niet gelijk gemeld aan die monteur?Had makkelijk gelijk vervangen kunnen worden.


Fijn dat je weer internet hebt, @van As. Nu geef je alleen aan nog steeds problemen te ervaren met televisie. Ik raad je aan om hiervoor het stappenplan Problemen & Storingen TV te doorlopen voor een oplossing.